Ik heb in 2008 een McLaren Techno XLR gekocht, was een miskoop van een ander daarom heb ik hem toen der tijd voor 180 bij de Babydump kunnen kopen Ik kan wel zeggen dat de buggy bij ons goed gebruikt isx, en dat het werkelijk iedere test heeft doorstaan die hij moest doorstaan, van een gevalletje: 'kofferbak VOL boodschappen, OH buggy moest ook nog mee' tot aan ieder mogelijk terrein... Die buggy functioneerd nog steeds super! Er hebben 2 relkabouters ingezeten, en over een tijdje zal waarschijnlijk ons derde relkaboutertje erook in komen te zitten. Ik moet wel zeggen dat ik door deze buggy ontzettend fan ben, en dat ik nog geen andere buggy heb meegemaakt die dit alles ook allemaal 'overleefde'
Ik ben inderdaad op zoek naar een buggy die als een paraplu is op te vouwen. Daarnaast moet het op de fiets mee kunnen waardoor een aantal modellen/merk afvallen. De MacLaren techno zag ik inderdaad op internet maar tweedehands kan ik het niet vinden. Hebben jullie een idee wanneer er weer buggy's in de aanbieding zijn bij winkels? Ik zag dat de prenatal alleen de Chicco nu in de aanbieding heeft en laat dat nou een merk zijn die niet op de fiets mee kan.