Wij zouden dus een kaartje online kiezen en dan invullen naar onze goesting, maar kun je dan met je eigen kaartje naar een zaak waar ze doopsuiker (alternatief) een beetje overeenstemmend met je kaartje maken? Wij hebben echt nog geen idee welk kaartje, heb er een aantal gekozen maar eerst nog een naam kiezen... Wat hebben jullie gedaan als doopsuiker presentatie? Je hebt boompjes, winkeltjes, gewoon een mand met vanalles in... Foto's!!
Ik vind het niet zo nodig dat het kaartje en de doopsuiker overeenstemmen. Dus dat was makkelijk. Ook geen geld gestoken in een presentatieding. Gewoon op de kast hier. Bij mijn dochter hadden we een levensboom, daardoor hadden we meteen doopsuiker én een presentatie aan de boom, én steunden we een goed doel. Bij kind twee binnenkort wordt het weer iets anders leuks.
Wauw, net eens gezocht op de site! Wel een heel leuk initiatief. Wist eigenlijk niet dat je op die manier een doel kon steunen. Dus zo'n bananenbladeren boom zien we wel zitten! Jammer dat er bij dierenrechtenorganisaties geen dergelijke zaken zijn. Via WNF zocht ik of we misschien sleutelhangers konden aanschaffen om dan aan zakjes te hangen, maar die kosten 12.5 per stuk...wel een beetje duur om dan zomaar uit te delen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan. Wij hebben er niets dan leuke reacties op gekregen. En de boom staat nu samen met enkele overgebleven zakjes nog steeds vrolijk op de kamer van de dochter.