Hallo lieve mensen, Ik moet het toch even van me afschrijven. Ik heb 4 maanden terug een miskraam gehad. Heftige buikpijn, krampen en enorm veel bloedverlies. Was toen 5 weken zwanger. (Posi getest etc etc). Daarna een cyclus van 42 dagen. Vervolgens een cyclus van 25 dagen. Vervolgens een cyclus van 28 dagen. Nu op dag 24... ik heb al ongeveer een week echt enorme buikpijn en krampen, zelfde als met de miskraam toen. Gister en eergister een klein beetje bruinverlies. Vandaag komt het bloed eruit gelopen als ik ga plassen. Niet gewoon normaal als een ongi dus, waarbij ik altijd de eerste dag maar heel weinig bloed verlies heb (en heel geleidelijk aan). Nu stroomt het er uit. En als ik dan weer gewoon zit ofzo, stopt het weer een beetje, net als bij de miskraam. Ik had nog niet getest dus weet niet zeker of er wel een bevruchting is geweest, maar voor mijn gevoel is dit echt een miskraam. Zou dat kunnen? Of klinkt dat niet logisch zo vroeg? Want ik weet niet of ik anders over een aantal dagen of een week ofzo een echo moet laten maken om te kijken of ik wel helemaal leeg ben.
Ik denk dat alleen een test je zou kunnen vertellen of je zwanger bent/was, al is het wel erg vroeg. En als je dan al zo vroeg een miskraam zou hebben, zal dat niet meer zijn dan een menstruatie. Als je het niet vertrouwd kun je altijd de huisarts bellen, maar die zou je vast ook geen uitsluitsel kunnen geven ben ik bang. Sterkte ermee!
Ja ik denk dat het voor een test inderdaad te vroeg is. Maar het voelt gewoon echt niet als een menstruatie en het is ook gewoon heel anders. Het bloed komt er gewoon uitgelopen. Dat heb ik normaal echt nooit. Ik heb nooit zware menstruaties. Daarbij heb ik echt enorme krampen. Pijnlijk... Beetje als weeën.
Geen idee of dit raar is of dat iemand dat ook wel eens gehad heeft. Maar het viel me op dat dit bloed geen geur heeft. Het ruikt eigenlijk nergens naar. Terwijl menstruatiebloed normaal toch wel een specifieke geur heeft (vind ik!).