Hallo allemaal! Zijn er hier ook vrouwen die op latere leeftijd zwanger zijn geworden? Ikzelf heb al twee kinderen en nu de derde op komst! Zijn er veel nadelen aan op latere leeftijd zwanger zijn? Hoe gaat het bij de extra onderzoeken? Roosje
Ik kan je niet verder helpen qua vragen, omdat ik wat jonger dan jou ben, maar ik wil je in ieder geval van harte feliciteren! Er zijn hier vast dames die je wel verder kunnen helpen!
Ten eerste gefeliciteerd Ik was 38 toen de drieling werd geboren. Ik heb geen nadelen ervaren om op wat oudere leeftijd zwanger te zijn, de zwangerschap ging perfect. De onderzoeken naar afwijkingen heb ik niet gedaan, al die risico's die eraan vast zitten waren mij niet waard en niet alle onderzoeken waren mogelijk met een drielingzwangerschap, maar al was het er maar 1, had ik het nog niet gedaan. De 'kans op' uitslagen vind ik maar onzin. Naar mijn idee moet er verder ook geen enkel probleem zijn, om een kindje te krijgen op een wat 'latere' leeftijd .
mijn tante was 40 toen ze dr eerste kreeg en het enigste wat ik weet van haar is dat ze een vruchtwaterpunctie kreeg en ze meer last had van hoge bloeddruk dan jongere mensen. maar verder is alles goed gegaan zoals bij iedereen. maak je maar niet veel zorgen. van harte gefeliciteerd!