Lieve dames, Ik lees overal dat je geen afscheiding hebt na ovulatie. Dat heb ik ook altijd gehad, behalve (je raad het al) deze cyclus. Heb nu witte vloed en zit op 3 dpo. Wat houdt dat in? Heb m'n eisprong zeker al gehad. Wie heeft dit ook?
Hoi, Ik heb altijd afscheiding, voor en na ovulatie. Soms tegen de menstruatie aan wat minder, soms wat meer, soms wat wateriger, soms meer slijm, dan weer helder, dan weet verkleurd, altijd wel iets anders. Maar het is er allllllltijd
Ik had altijd afscheiding na mn eisprong, dik en wit (sorry). Alleen de keer dat ik dus zwanger raakte (afgelopen maand) was het echt "droog", dat was dus al snel opvallend voor mij
Hier hetzelfde op 2/3 dpo. 1 dagje aangehouden maar het begon met een 'dot' slijm. Zit nu op dpo 4/5 ( weet het niet precies) nog even 10 dagen wachten dus. Nu trouwens koorts en niet fit. Kan virus zijn maar lees ook dat meer meiden rond de innesteling niet lekker waren, spannend dus!
Oh wat spannend voor je! Ik heb het vandaag hele dag koud gehad en gloeiend gezicht. Dacht ook al aan een aan komend griepje. Hier helaas te vroeg voor een innesteling.