Klachten eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovingmyboy, May 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Hoi meiden, Ik heb even een vraag.

Wij zitten nu in ronde 5 voor ons 3de kindje. Bij mijn andere 2 zwangerschappen nooit testen of wat dan ook gebruikt. Ben toen in ronde 1 en ronde 5 zwanger geworden.
    Bij mijn 2de had ik tijdens de pogingen wel al het vermoeden dat ik een late eisprong had. Toen we daarop gingen proberen was het meteen raak!

Nu bij de derde voelde ik het weer, cyclussen tot nu toe zijn 27-28-29-26. De laatste ronde zijn we begonnen met ovulatietesten en zoals ik al vermoedde had ik hoogstwaarschijnlijk mijn eisprong dag 18-19, met een cyclus van 26 dagen dus maar een LF van max 7 dagen. Dit is dus veel te kort.
    Nu zit ik deze maand op dag 13 en heb al vruchtbaar slijm, steekjes onder bij mijn liezen, rug, kortom genoeg klachten dat er een eisprong aan zit te komen. Ben al 4 dagen bezig met ovulatietesten en hier komt dus het gekke, die worden steeds lichter?!?!

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Is het vanwege die klachten toch verstandig om 2x per dag te testen?
    Hopelijk komt mijn eisprong toch snel anders heb ik dus echt standaard een te korte LF ben ik bang :(

2. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Hier ook een late eisprong met korte lf van 7 dgn.

Soms heb ik al dagen voor de eisprong een soort buikpijn en meer slijm, soms net ervoor.
    Ook heb ik soms oplopende testen en soms blijven ze licht en is hij de dag erna ineens positief. Ik test 1x per dag.
    Als jij je fijner voelt bij 2x per dag, zou ik dat doen.
    Je kunt ook aan je baarmoedermond voelen wanneer je eisprong eraan komt.
    Rond de eisprong gaat hij meer open staan, erna en ervoor dicht en hard.

3. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female
    Bij mij liepen ze in een hele koete periode op. Ik test meestal s ochtends. S ichtends had ik een licht streepje. Smiddags was ik thuis aangezien het woensdag was en ik leerkracht ben. Ik dacht ach ik test nog eens en het was plots een knaller. De ochtend erop ook een licht streepje. Als ik niet nog eens had geteat, had ik hem dus niet gevonden..

4. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

May 7, 2017
    938
    317
    63
    Female
    Het kan best dat je eisprong eraan komt en dat misschien morgen de test ineens knalt.

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Ben je al lang bezig? Ik hoor allemaal dat een LF korter dan 10 dagen te kort is.. hopelijk kan het wel voor ons

6. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female

Heb ik ook en iemand op dit forum zei nog dat dit niet erg was!

Share This Page