Acties webwinkels

Discussie in 'De lounge' gestart door Moenie, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Voor mijn webwinkel (kinderkleding) bedenk ik elke maand een nieuwe actie. Bijvoorbeeld extra korting, geen verzendkosten, bij nieuwsbriefaanmelding ontvang je een kortingscode etc.

Wat zijn nou acties waar jullie gebruik van maken? Dat je net over de streep wordt getrokken om wel bij die webwinkel te shoppen.

Ik ben erg benieuwd of ik door jullie wat nieuwe ideetjes krijg.

Alvast bedankt!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Idd geen verzendkosten

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb zelf ook een webwinkel en had veel gehoord dat mensen een erge hekel hebben aan de verzendkosten die er achteraf nog eens bij komen (ik heb dat zelf ook altijd). Ik werk dus altijd met gratis verzenden.
    Kortingsacties is altijd leuk! Dagaanbiedingen? Weekaanbiedingen?

4. rums

rums Niet meer actief

verzendkosten

5. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik werk ook met all-in prijzen. Dat vind ik zelf ook altijd prettig! Gratis verzendkosten word ik altijd blij van!

Klein cadeautje erbij? Of kleine goodiebag? Ik geef zelf ook een gratis goodiebag weg en via een ander uitgiftepunt en dat vinden mensen erg leuk! Ism andere bedrijven, dat wel. Het ligt wel aan de branche waarin je zit of dat leuk is!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    en meerdere dingen kopen is meer korting?

7. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    2e artikel voor de helft van de prijs
    Cadeaubon bij je bestelling
    Spaaractie
    Derde artikel gratis

Zoiets?

8. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Verzendkosten is dus belangrijk. En als er normaal wel verzendkosten worden gehanteerd. Wat vinden jullie dan de max?

9. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cadeaubon bij de bestelling is wel een goede Yan! Dat ga ik zeker oppakken.

10. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Als het meer dan 3 euro is baal ik meestal al, maar ik ben ook erg krenterig, haha! Ligt ook wel aan het produkt, denk ik.
    Als het kleding is, iets van 4 euro. Als het een boek is of iets anders kleins, 2 euro.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ook hier verzendkosten.. :)

12. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm..de verzendkosten zijn bij mij nu € 3,75. Wel wat hoog voor veel mensen waarschijnlijk. Maar je krijgt het wel mooi ingepakt toegestuurd :p.
    Die ga ik sowieso maar verlagen.

13. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de verzendkosten net verlaagd naar € 2,95. Best redelijk lijkt mij. Af en toe een actie met gratis verzendkosten komt er dan ook nog.

14. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Maar dan behaal je toch (bijna) geen winst op je producten? Als je zelf een pakket van € 6,75 moet betalen?

15. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb ook een webshop... Verzendkosten hier zijn € 2,95 voor brievenbuspost en € 6,75 voor pakketpost.

Ik geef altijd een pen, kortingsbon voor een gratis product bij de volgende bestelling (vanaf een bepaald bedrag), en een kleine gift. Alles wordt mooi ingepakt in mijn "huiskleur". :)

16. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom verzend ik liever niet gratis (buiten de acties om). Ook de kosten voor het verpakkingsmateriaal moeten tenslotte gecompenseerd worden.

17. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me meer dan redelijk de verzendkosten.
    Aan wat voor gift moet ik dan denken? Wat is bijvoorbeeld leuk voor mensen om te ontvangen als ze kleding hebben besteld?

18. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Waar ik regelmatig bestel is bij webwinkels waar:

- Met gratis verzenden. Soms boven de 50 euro, maar liefst gewoon gratis verzenden.
    - Gratis retour sturen
    - Kortingscodes (10 procent korting) 5 euro korting als je voor 25 euro koopt, 10 bij 50 euro etc)
    - Leuk en en net verpakt is met bijvoorbeeld een leuke extra voor het kindje (hummbee deed dat met een leuk klein geel eendje en kleertjes.com met een kijkdoos en een grote ballon). Altijd een feest om daar je bestelling uit te pakken ook voor kleine M!

19. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Gewoon een klein dingetje. Wat voor veel leeftijden leuk is. Simpel kan zijn een kleurplaat of een klein doosje mini potloden) of zo'n klein fluitje) of een bellenblaas (kost 29 cent bij veel winkels!)

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Pakketpost komt bij mij nog niet zo vaak voor (ik heb mn webwinkel ook nog niet zo heel lang) en hetgeen wat sowieso met pakketpost verzonden moet worden (schoenen) daar heb ik een uitzondering voor gemaakt, dus daar zijn de verzendkosten wel €5,00 voor. Maar daar heb ik er maar enkele van.

Deel Deze Pagina