door echo begin ik te twijfelen of alles goed is.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Gusam, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo dames,

Afgelopen donderdag heb ik een termijn echo gehad, en die is heel snel gemaakt en kreeg een foto mee.
    Maar als ik naar die foto kijk heb ik het idee dat het niet goed is met die kleine, maak ik me nu teveel zorgen of hoe zit dat nu?
    zie foto.
    Nu twijfel ik om de vk te bellen en mijn verhaal neer te leggen.

XXX Gusam

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waarom zou het niet goed zijn volgens jou dan?

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Dat vraag ik me ook af, dit is toch gewoon een goede en duidelijke echo?

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Waarom denk je dat het fout is ???
    Ik zie zo op het oog niks vreemds hoor

5. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik zie ook niets raars hoor. Armpjes en beentjes en een klein hoofdje zo zag mijn echo er ook uit.
    Je ziet het gewoon nog niet zo goed omdat de echo heel erg in ingezoomd, daarom wordt t iets onduidelijk.
    Maar t ziet er prima uit.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank jullie voor de geruststelling, het beeld viel me tegen vergeleken met mijn 1e zwangerschap.
    vandaar, maar bedankt voor het mee kijken.

XXX Gusam

7. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    ik vind het een mooie echo!!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik snap denk ik wel wat je bedoeld....

ik had ook bij deze termijn altijd hele mooie echo's.. mooi profiel foto van gezichtje en je zag echt al heel duidelijk alles..

bij Marijn was dit niet zo.. toen kreeg ik ook een soort gelijke foto als jij mee.. ik had het idee dat de termijn helemaal niet klopte met wat ik op de echo zag.. alsof beebje veel te klein was.. De vk legde me uit dat dit kwam door gezichtsbedrog.. normaal zoomde ze de echo in voor een mooiere foto.. bij Marijn was dit niet gedaan.. niet speciaal een reden voor.. puur de drukte die dag...

Toen ik jouw echo foto zag dacht ik ook.. nou ik zie niets raars.. tot ik je termijn zag.. en moest meteen aan de echo van Marijn denken vandaar.. misschien dat je dit bedoeld..

Met Marijn was iig alles in orde... als je het niet vertrouwd zou ik gewoon je vk bellen.. mij heeft dat gerustgesteld...

knuff

9. mammavan2kids

Apr 9, 2010
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    vergelijken is niet handig. Ik heb ook verschillende echo's gehad. Een heel uidelijk en inderdaad van dichtbij en sommige minder duidelijk.

Ligt trouwens oook aan de apparatuur. In het ziekenhuis hebben ze beterder

10. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,357
    273
    83
    Female
    't Ziet er volgens mij normaal uit hoor. Misschien is deze foto wel leuk ter vergelijking. Ik heb meegedaan aan een onderzoek naar de ontwikkeling van embryo's in 3D. Met 12 weken ziet je baby er zo uit (en is dacht ik zo'n 6 cm):

Share This Page