Ik heb een ontsteking in mijn schouder waar ik nu ibuprofen en paracetamol voor gebruik, nu al minder als de eerste dagen, maar kan je hier duf van worden?
Staat in de bijsluiter dat je er vermoeid van kan raken. Staat weliswaar bij bijwerkingen die zelden voorkomen maar het kan dus. Geef mij 2 pcm en ik ben duf. Ik werk in de zorg en wanneer mensen een combi nemen van pcm met ibuprofen, hoor ik vaak dat ze er duf van worden.
Ik gebruikte altijd ibu tijdens ongi en werd er heel erg slaperig van. Je zal mij er ook niet een in zien nemen als ik auto moet rijden. M'n man heeft nergens last van als hij eens een ibu in moet nemen.
Ik heb het wel als ik ibuprofen en paracetamol samen inneem. Ik word ook misselijk van paracetamol, dus ik ben nooit zo blij als ik dit voorgeschreven krijg. Als je er zo duf van word dat het je belemmerd zou ik even bellen, misschien is er nog iets anders wat je kan nemen met net een andere samenstelling.
Ik ben zo goed als verslaafd aan Ibuprofen, maar gelukkig nog nooit duf er van geworden. Geen idee ook of dat kan..
de ene reageert er heftiger op dan de andere.. mij kan je volpompen met ibu en ik heb nog steeds pijn en ben niet duf.. maar ik heb dan ook met erge pijn morfine nodig.
Ik gebruik 400 Mg ibuprofen en 500 Mg paracetmol, kan dus dat ik moe word van die combi. Het weekend gebruikte ik 200 Mg ibuprofen en zelfde PCM, toen was ik niet zo moe.
ibuprofen | Farmacotherapeutisch Kompas Zie bijwerkingen en overdosering. Kan dus inderdaad wel. Echter kun je van de ontsteking zelf ook moe worden aangezien het je lichaam aardig wat energie kan kosten om deze te bestrijden.
Ja dacht al dat het wel met beide te maken kon hebben. Huisarts zei probeer zoveel mogelijk te rusten. Gelukkig heb ik na vandaag 3 weken vakantie.
Maar slaap je wel goed? Ik gebruik nu hetzelfde, al 5 dagen en word er niet duf van. Moe ben ik wel want 4 a 5 u na inname word ik wakker van de pijn en neer dat die pijnstillers weer werken moet ik bijna opstaan dus moe ben ik wel
Slik je er dan ook een maagbeschermer bij bij regelmatige inname, ibu is echt tuig he. Maar neem aan dat je er de komende maanden vanaf blijft. Gefeliciteerd!
Bijwerkingen Zeer vaak (> 10%): diarree, dyspepsie. Vaak (110%): Hoofdpijn, duizeligheid. Maag-darmstoornissen zoals buikpijn, misselijkheid, braken, flatulentie, obstipatie, bloed in de feces, haematemesis, gastro-intestinale bloeding (soms fataal, met name bij ouderen) en vermoeidheid. Ik gebruik het ook indien erge pijn en moet zeggen dat ik heel wat gewend ben qua medicatie en er niks van merk. Zowel mijn vader als een vriendin worden al stoned van een paracetamolletje, want die hoeven echt nooit wat te gebruiken!
Slaap wel goed hoor! Vermoeid kan ook zijn omdat ik toe ben aan vakantie, maargoed vandaag was mijn laatste werkdag dus kan uitrusten nu