pfff ben zo teleurgesteld bah zeg..... zal ff hetverhaal vertellen een aantal jaar geleden ben ik hier komen wonen had niet veel vriendinnen omdat ik eigenlijk voor mijn man naar het midden van het land vertrokken ben...maar goed nu ben ik wel iemand met een makkelijke babbel en heb toen ook een meid leren kennen via een bruiloft van een collega van mijn man zij werkt ook bij mijn man en haar vriend ook in het begin gingen we wel regelmatig met elkaar om.....maar het word steeds minder.....maar goed dat heb je wel eens....toen heeft ze anderhalf jaar geleden een dochtertje gekregen zijn we ook gewoon op kraamvisite geweest enz...nou toen begon het eigenlijk allemaal dat ze nog maar weinig van der eigen liet horen enz....maar ja wie ben ik ik vraag haar dan op de koffie en dan zegt ze dat ze geen tijd heeft ik ben het constant blijven vragen maar heb zelf het idee dat ze er gewoon geen zin meer in heeft....toen afgelopen jaar is mijn zoontje geboren ook gewoon op kraamvisite geweest....nu heb ik het vervelende dat ik gewoon niet van huis kan omdat ik een spierziekte dus voel me soms al best wel eenzaam en alleen... en vind het wel gezellig als er eens iemand bij me op de koffie komt (pfffzit met tranen dit op te schrijven want ikvoel me zo om me ziel getrapt)nu heb ik haar 2 weken geleden gevraagd kom je koffie drinken had ze weer eens geen tijd dat kan ik nog begrijpen.....(ze is inmiddels zwanger van de 2de)maar nu heb ik haar zondag al gevraagd kom je donderdag of vrijdag koffie drinken nou dat moest wel lukken ze zou het even laten weten inmiddels is het dus al vrijdag en nog niks gehoord van haar heb haar ook al een sms gestuurd krijg gewoon niks terug....en ik weet haar man komt om 12 uur thuis dus dan heeft ze ook weer geen tijd om koffie te komen doen....ik baal hier zo van het doet me echt gewoon verdriet zeg dan gewoon ik heb geen zin meer in de vriendschap of weet ik veel!!al snap ik uberhaupt niet waarom heb niks verkeerds gedaan naar mijn weten..wees gewoon eerlijk of stuur opp zijn minst een sms terug...bah bah sorry meiden voor mijn ego bericht en dat ie zo lang is geworden....
Vervelend zeg. Ik begrijp je helemaal. Ik vind het ook irritant als mensen zeggen we houden contact en er dan niks meer van te horen.
He bah, wat een laffe smoesjes allemaal. Dat ze geen tijd heeft om bij iemand een bakje koffie te komen drinken met een kind en inmiddels zwanger van de tweede, kan ik me nog enigzinds voorstellen. (Alhoewel, haar vent komt om 12 uur thuis, zei je? Waarom kan hij dan niet eventjes dat kleintje overnemen zodat zij eventjes bij je op de koffie komt?) Je woonplaats is echt een takke-eind weg bij mij en ik heb geen auto, anders was ik zo bij je op de koffie gekomen. Dan maar even een digitale knuf...
Misschien moet je de bal nu eens bij haar leggen. Wachten tot zij een keer uit zichzelf komt. Doet ze dat niet dan weet je genoeg. Eerlijk zal ze er duidelijk toch niet over zijn aangezien je het al een paar keer gevraagd hebt.
Ja ik baal dan ook echt wel omdat ik gewoon niet veel mensen ken hier in de buurt gelukkig heb ik wel 1 beste vriendin maar ja die werkt gewoon overdag...
Ik heb ook niet heel veel vriendinnen en ik woon ook niet belachelijk ver uit de buurt (ijsselstein) maar ik heb helaas geen vervoer om bij jou langs te komen.
nou ja dat is dus het probleem ook heb het gevoel alsof het altijd van mijn kant af moet komen en daar ben ik nu eens goed klaarmee...
Vervelend voor je,mensen kunnen gemeen zijn,sterkte 1619_2005-0181s.jpg (6,0 KB) Woon helaas niet in de buurt,dus dan maar zo. Xx
Wil je even een dikke digitale knuffel geven meid Weet precies wat je voelt, maar woon helaas ook niet naast de deur haha
he wat vervelend zeg... kan me indenken dat je daar enorm mee zit.... sterkte meis! Hoop dat je snel wat van haar hoort....!!
superlieve reacties van jullie meiden doet me goed helaas nog geen teken gehad geen smsje geen belletje niks nie
ja ik heb 22 jaar in bovenkarspel gewoont en 2 jaar in enkhuizen overigens woont wel mijn hele fam daar nog
Ik ken het gevoel helemaal. Ik woon hier (culemborg) nog maar een jaar, heb helaas niet zo'n vlotte babbel, en heb daardoor ook nog geen vriendinnen. Ben altijd wel een einzelgänger geweest, maar mis het hebben van vriendinnen nu meer dan anders. Had hier 1 iemand leren kennen via een contactadvertentie (vriendinnen gezocht) op een ander forum maar zij is verhuisd. Heb helaas overdag ook geen auto en mijn dochter gaat overdag naar de basisschool dus kan niet lang weg blijven. Heb al geprobeerd contact te leggen met moeders op het schoolplein maar met iemand afspreken zie ik niet zitten. (nog niet).
Ja en ik ben nu heel makkelijk als ze niks laat horen hoeft ze ook volgende week niet op mijn zoontje zijn eerste verjaardag te komen....heb liever de echte mensen om me heen dan nepvriendinnen...