Nee, als ik op vakantie ziek word, hebben ze daar ook wel poedermelk. En je moet wel echt goed ziek zijn als je te weinig melk hebt opeens en dan ga ik toch ook liever naar huis...
Ik weet niet waar je naar toe gaat, maar wij zijn een week naar Terschelling geweest en had niks mee genomen. Als je in NL blijft kun je het toch overal kopen. Als je naar het buitenland gaat zou ik het zelf ook niet meenemen denk ik.
Nee. Alleen met HIV wordt het niet aangeraden om te voeden. Dus ik zou niet weten waarom je bij ziekte in het buitenland kv zou moeten geven.
Het wordt niet aangeraden. Er is n.m. een kans dat je het doorgeeft. Maar volgens mij is het niet écht duidelijk hoe het nu precies zit.
Ik neem geen kv mee hoor. Mocht de nood zo hoog worden dat ik niet kan voeden kan je altijd daar wat kopen.
Ik zou het ook niet meenemen en heb het nooit gedaan. Zelfs mocht je ziek worden, kan je nog bv geven, dus ik zie geen reden waarom je het wel zou doen. Gewoon vertrouwen hebben in je borsten!
Druif, ik zou als je gewoon borstvoeding geeft, en nooit bijvoed met kv zeker geen kv meenemen op vakantie. Fijne vakantie vast !