Wie kijkt er nu nog meer naar Linda de Mol op rtl4? Yolanthe die openhartig verteld dat ze al jaren bezig waren. Wauw, wat een moed heb je dan nodig! En wat fijn dat ze toch wel een soort taboe probeert te verbreken het ' niet zwanger kunnen worden' en andere mensen die maar steeds erover praten, erover schrijven of wat dan ook en er maar gewoon vanuit gaan dat het maar vanzelfsprekend is dat je zomaar een baby krijgt.
Ah nee, manlief kijkt een of andere waardeloze film. Ik wilde het wel graag zien, ik zal eens zoeken of ik het morgen ergens terug kan kijken.
Ja heel fijn dat ze er zo open over praat! Ook hoe ze net verteld hoe ze de test heeft gedaan en dat ze maar 1x hebben gevreeën. Nooit geweten dat zij zooooo leuk was haha!
Ik kijk ook, zij geeft mij wel een positief gevoel met hen verhaal. Ik ga a.s week beginnen met hormonen en zie er op de één of andere manier tegenop...
Wat een top wijf! Ik begon zowat te huilen toen ik de reacties las op facebook laatst, ze kwamen zo dichtbij. Dat ze hier zo over praat, niets dan respect. Tijd dat het taboe doorbroken word.
Wat moedig van haar, helemaal na al die lelijke dingen die over haar werden gezegd. Ik ga morgen eens terug kijken. Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de gyn (eigenlijk vandaag hihi), heel spannend allemaal.
Wat moedig! Heb het niet gezien, dus misschien even ergens terug kijken. Ik was nooit echt fan van haar, maar dit vind ik wel heel dapper
Ik heb het niet gezien, maar ga het terug kijken als er een herhaling is. Ik hoop dat degenen die haar toen zo belachelijk gemaakt hebben om haar uiterlijk, zich doodschamen. Echt super dat ze er zo open over is, maakt haar in 1 klap geliefd door dit grote verdriet bespreekbaar te maken.
Als ik genoeg zakdoeken in huis heb, ga ik het ook eens kijken. Ben benieuwd. Zal wel veel herkenning zijn. Was zij nou zwanger van een tweeling weet iemand dat? Of was dat weer een roddel?
Net gekeken. Zeker we moeite waard en heel veel is herkenbaar. Zakdoeken zijn nodig! Wat een topvrouw!
Ik vond het heel knap van haar hoe ze er over vertelde! Respect voor haar. Fijn ook dat die taboe zo een beetje verdwijnt..