Kramp en winderigheid bij baby 9 mnd

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Canina, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Mijn dochter is nu 9 maanden en de laatste drie maanden slaapt ze erg slecht, zowel 's nachts als overdag.
    Nu valt het mij op dat ze veel last van winderigheid heeft en ook krampjes; soms begint ze uit het niets te huilen en probeert ze te poepen. Ze heeft overigens wel normale (dagelijkse) ontlasting; geen dunne diarree maar ook geen harde keutels. Dit is echt van de laatste maanden, daarvoor had ze geen last. Ze heeft ook een klein beetje eczeem in haar gezicht.
    Ze krijgt 3 flessen per dag (dezelfde voeding als voor de krampjes).
    Verder eet ze groente, fruit, yoghurt, brood, en pap. Geen potjes maar vers.
    Zou ze ergens allergisch voor kunnen zijn? Of zou er iets anders aan de hand zijn?
    Alvast bedankt voor de reactie.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je dochtertje slecht slaapt en zoveel last heeft van krampjes, winderigheid en af en toe ook ontroostbaar is. Ik vind het lastig te zeggen waar haar kwaaltjes nu vandaan komen. Zou je anders contact op willen nemen met ons gratis telefoonnummer 0800-022 26 26 dan kijken we graag met je mee.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia voor jou

3. Canina

Canina Actief lid

21 feb 2013
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prima, doe ik!

Deel Deze Pagina