Het is echt heel onveilig om je kindje vast te leggen in bed. Dingen als de snooz zijn ervoor gemaakt dus dat zal wel kunnen - maar lijkt me niet nodig aangezien bewegen in bed normaal baby gedrag is en stil slapen een grote mensen norm is. Maar zelf fixeren is heel onveilig!
Hier vanaf begin laken later deken want met slaapzak.kon meneer niet slapen. Toen hij ging draaien hebben we op ons bed door middel van spelletjes geoefend om onder dekbed vandaan te komen dat ging prima!!!! Moet wel zeggen.meneer was vlot met zitten en staan enzo! Maar vreselijje draaikont dus voorlopig blijft hij ook in ledikant want andera valt hij er echt uit haha
Brr, dat lijkt me heel eng. Bovendien is het heel normaal toch, om door je bed te bewegen, doen wij als volwassenen ook. Hier slaapt ze niet meer onder een dekentje sinds ze op haar buikje slaapt en daarbij ook het hele bed door gaat. Werd overigens op het cb ook verteld, zodra ze het bed door gaan is een dekentje niet meer zo veilig. Slaapzakje is heerlijk warm. Hier alleen een gewone winterslaapzak van de prenatal, maar als we bij mijn ouders slapen dan ligt ze in de combisleeper, volgende week met de wintersport ook. Snoozz ofzo is ook niet echt nodig, lijkt mij perosoonlijk echt vreselijk om vast te worden gelegd in bed. Mijn dochter zou er heel driftig van worden denk ik.
dat verschilt erg per kind onze 3 kinderen worden er juist heel rustig door, bonken neemt af. toen ze weer los lagen werd het bonken weer heviger
Tot wanneer kun je die maat 80 gebruiken? Mijn dochter is nu 9 maanden en 70 cm. Zou het dan echt maar voor 3 maanden zijn?
Ik heb deze, mijn dochter is wel wat groter, ik gok haar nu op een cm of 78, maar kan er echt nog maar kort in. Hij is misschien wel wat langer te gebruiken dan tot die 12 maanden, maar niet heel veel langer.