wat een prijzen!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door mora27, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb en offerte laten maken bij een kdv voor mijn beide dochters voor de woensdagmiddag.... nou euhm... 606 euro per maand gaat dat kosten....

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tering! dat is echt een bak met geld!!

en wat krijg je terug van de bd?

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Pardon?

Ik heb nog nooit na die prijzen gekeken maar hier zakt mn broek vanaf.

1 middagje en dat kost je 606 euro? Pfffooe

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja behoorlijk duur middagje.... mijn man kan volgensmij wel weer aan het eind van het jaar iets aftrekken van de belasting via de zaak.... maar toch moet het maadelijks betaald worden en vind dat nogal wat....

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mogen jullie een halve dag afnemen? Hier moet je persé 1 hele dag afnemen voor 1 kindje. Maar wat een geld joh, echt niet normaal!! Hebben ze geen rekenfout gemaakt?

6. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hehe, ik keek in de administratie van een paar jaar terug. Jaaropgave van het KDV; € 10.983,- Kassa!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik snap er ook niets van.. ik zal ze eens bellen.... lijkt me haast niet mogelijk...

jeetje over de 10.000 per jaar! dat is nogal wat he.... mag je wel een dubbel jaarinkomen hebben wil je fatsoenlijk kunnen leven....

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Is een hoop geld ja ook omdat je als thuisblijfmama niks terugkrijgt van de BD. Waarom doe je ze niet op een psz voor een paar ochtenden, is een stuk goedkoper en leerzamer! :)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Rekenen ze dan niet gewoon 1 dag?

Ik kom hier per dag (voor 2 kids) wel op uit als ik het vergelijk met mijn kdv, maar voor een middag pff..

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

mijn oudste zit al 3 dagen op de psz... mijn jongste word in augustus 2 jaar dus zij moet nog even wachten.... en ik doe ga elke woensdag de administratie van ons bedrijf doen dus vandaar dat ik ze dan naar het kdv wil brengen... anders is dat echt niet te doen...

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh zo, ik begrijp. Maar als jij kan aantonen dat je de administratie doet voor jullie bedrijf heb je wèl weer recht op teruggave van BD. Heb alleen geen idee hoeveel dat is in jullie geval.

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

psz is niet altijd goedkoper.
    Bij ons schokkend duur dat wij ons kindjes alleen naar het kdv doen.
    met belastingteruggave is dit verhoudinggewijs goedkoper

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Huh, zoveel voor 1 middag voor 2 kindjes?
    Wij betalen 660 voor 2 hele dagen voor 1 kind!

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hebben ze dan een uur tarief van rond de 12 euro ofzo?

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dan zou ik iemand zoeken om op te passen en dat zwart betalen

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb net gebeld en ze vertelden dus dat het ongebruikelijk was ivm met het wennen aan de leidsters en de kinderen dat het maar 1 halve middag is... dus hun hebben 1 hele dag of 2 halve dagen per kind berekend! dus dan valt het wel weer mee... het uurtarief is meen ik 6,75....

gewoon een oppas is hier geen optie aangezien onze familie werkt en ik ga geen wildvreemde bij ons in huis halen en ook nogeens zwart betalen.... betaal liever wat meer zodat ze goed worden opgevangen...

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mora, ik zou een oppasje aan huis zoeken voor de woensdagmiddag. Dit is onbetaalbaar. Tenzij je op papier ook de zaak in gaat...
    Oh lees nu net dat je geen oppas wilt, haha!! Ja dan houdt het op, ik dacht dat je misschien ook thuis de admini deed.

Moet dat perse op woensdagmiddag, of kan het ook in 2 avonden?

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    Nou ik werk vanuit huis dus dat is zo lastig.... mijn man laat even uitzoeken hoeveel hij kan aftrekken wanneer de eindejaars balans word opgemaakt... het zal toch moeten ongeacht wat het kost.... maar vind het wel veel geld!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Tja zou alles even op een rijtje zetten en kijken wat de voor en nadelen zijn. Zou 600 per maand een behoorlijk nadeel vinden....

En een oppasje in huis terwijl je zelf boven zit, durf je dat ook niet aan?

Of 2 avonden inderdaad.

Succes met het zoeken van een geschikte oplossing.

20. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar moet je ze dan ook verplicht de hele dag brengen of mag het wel alleen een middag en wordt het dan goedkoper?

Deel Deze Pagina