Hallo Meiden, Heb al een paar maanden een twijfel en het gevoel laat me niet met rust. Heb 2 zoontjes: 1 van bijna 3,5 jaar en 1 van nu bijna 15 maanden. Het zijn allebei schatten van jongens,mis dan ook mijn 1e kindje steeds meer alleen maar omdat ik graag zou willen weten hoe hij zou zijn nu... Kerst komt er weer aan,toch blijven dat moeilijke periodes en een gemis... Nu heb ik 2 keer een KS gehad,ik heb in feb dit jaar afwijkende cellen weg laten halen met een heel klein plekje dat zover was gevoorderd tot een voorstadium van baarmoederhalskanker. In aug heb ik controle gehad en hebben ze niks afwijkends meer kunnen vinden. Nu ben ik nog heel jong (Juni '13 word ik 30 ) heb ik al 3 zwangerschappen achter de rug,ook met veel bekken/rug klachten. Mijn gevoel zegt dat ik nog 1 keer heel graag moeder zou willen worden!! Maarrr mijn mannetje zegt dat hij er nu 2 gezonde jongens heeft en het hier bij wil houden.... We hebben dus denk ik een meningsverschil,mijn hart zegt dat ik nog 1 keer een kindje zou willen krijgen,mijn verstand zegt van niet,omdat ik lichamelijk al zoveel te verduren heb gehad en het nu de goede kant op gaat. Mijn mannetje wil niet... Nu heb ik dit sterke gevoel een paar maanden geleden opgegeven,en was het afgezwakt,maar de laatste dagen word de wens en mijn gevoel voor nog een kindje steeds sterker. Iemand een advies voor mij? Of soortgelijke situatie? Groetjes Maris
Ik herken je verhaal tot op zekere hoogte.. Wij hebben 2 schatten van dochters van 8 en 5. voor de oudste heb ik een mk en een bbz gehad. we wilde al langere tijd een derde kindje, maar door omstandigheden werd dit stees vooruit geschoven. afgelopen zomer gingen we ervoor en vrij snel was ik weer zwanger van ons derde wondertje.. we waren dol gelukkig, maar helaas is dit met bijna 12 weken uitgelopen in een miskraam en ben ik in juli gecurreteerd. we wilde verder proberen, maar helaas kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlengt word vanaf juni 2013. en nu wil man lief het liever bij 2 houden. hij vind het een te moelijke situatie nu ik geen geld heb en is bang dat we het niet aan kunnen met 3 kinderen. wachten tot ik een nieuwe baan heb heeft niet heel veel zin aangezien de kinderen al 8 en 5 zijn en mijn man al 46. zijn verstand zegt nu we houden het bij 2 kinderen. Ik kan de gedachten en het gevoel niet uit zetten.. wordt er echt sjagerijnig en verdrietig van als ik er aan denk. Hij heeft me afgelopen week beloofd er nog 1x heel goed over na te denken, dus ik heb weer een beetje hoop, maar ben bang dat hij toch bij zijn mening blijft. Ik kan alleen maar zeggen praat erover en laat je man zien hoe diep dit bij je zit. Succes en sterkte.
@mama2girls Jeetje dat is zeker flink balen!! Mijn contract loopt ook tot Juni '13,zekerheid daarin heb ik ook niet maar ik denk dan dat is een zorg voor later als mijn contract niet verlengt zo worden,maar daaar is nu geen sprake van. Ja het is zo moeilijk... Maar elke keer als ik erover wil beginnen lijkt het alsof hij er 'omheen' praat,dus dan denk ik ach laat ook maar weer! Sterkte meid!
Ik zou als ik jou was nog even afwachten. Je jongste is nog heel jong en misschien speelt dat mee in de beslissing van je man. Mijn man riep ook een hele tijd dat hij geen derde wilde, maar we gaan nu ronde 6 in voor de derde. Mijn jongste is nu bijna 3,5 jaar, er zit dus wel wat meer leeftijdsverschil in. Maar ik ben blij dat mijn man er toch nog een wil en het lijkt me ook wel fijn als de oudste 2 op school zitten met zo'n kleintje erbij.
Zeker ook waar,maar misschien heb ik zolang de tijd niet meer... Ga in januari mijn gyn raadplegen voor advies,vooral voor mijnmedische verleden,en wie weet wat me nog te wachten staat....
Hier ook zo'n man.... We hebben 2 zoontjes van 3,5 en van 15 maanden Ik wil ook zooo graag nog een kindje! Al een aantal keer voorzichtig een balletje opgegooid en toen zei hij elke keer nee. Een tijdje terug zei hij; nou voorlopig nog niet dus ik al blij! Maarree vorige week zei hij ineens zet al die babyspullen op marktplaats... ehm nee? Dus hij; waarom niet? Omdat ik hoop dat er ooit nog een kindje komt! Hij: Nou dan moet je toch op zoek naar een andere man.... ik kon wel janken!! Hier is de ruimte voor nog 1, auto is ook plek voor nog 1! Ik denk dat als de jongste wat ouder is en de crisisi iets minder is ik dan toch nog eens een poging ga wagen voor een goed gesprek! Ken je gevoel dua heel goed! Ik was al een beetje aan het denken voor namen voor in de toekomst, kortom ik ben er heel veel mee bezig. Dan doet het erg veel zeer als manlief zegt nee.... Hopelijk bedenken ze zich nog!
Ja wij hebben ook plek in huis,auto etc,financieel zou het kunnen,misscien moet ik idd gewoon nog een jaartje wachten.... Die mannen ook.... ze snappen ons vrouwen toch écht niet he?