Door knipverdoving ervaar je de uitdrijving niet als pijnlijk?

Discussie in 'De bevalling' gestart door pina123, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb de verdoving gekregen omdat als t nog 1 weee langer had geduurd me mannetje met de pomp was gehaald (die vrouw was al geroepen) maar toen ik dit doorkreeg (toen de gyn dus de verdoving gaf) herb ik alles op alles gezet en t toch nog "gewoon" gered en hierdoor dus wel een verdoving geen knip geen pomp .... wel een geschuurd clitoris hoedje ... hoe krijg je t voor elkaar????

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb die verdoving ook gehad en heb helemaal niks van de uitdrijving gevoeld.. naja alleen toen het hoofdje eruit kwam maar dat deed absoluut geen pijn.. ik voelde alleen ff iets eruit komen maar totaal geen pijn.

heerlijk hoor die verdoving

3. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Nou dames,
    Heb de tweede bevalling achter de rug en moet zeggen dat ik nu ook wel door had toen het hoofdje stond!

Maar heb alleen maar doorgeperst moet ik zeggen.. haha, ze was er binnen 2 minuten persen..
    Dus dat branderige kan ik nu beamen hihi!

4. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik ben ook ingeknipt omdat ons meisje klemzat met haar handjes
    naast haar hoofdje en dat hebben ze ook verdoofd.
    Voor mijn gevoel was het echt van knip en daar was ze.
    Ik heb dan ook niet gevoeld dat het hoofdje stond en ze eruit kwam.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Hier ook flink ingeknipt zoveel dat ik mijn halve schaamlip mis....ahhhhh.. maar het ziet er gelukkig nog wel uit!!
    Ze is uiteindelijk eruit getrokken met vacuüm, ik zeg getrokken maar dat is nog zachtjes uitgedrukt haha..maar ik was blij dat ze eruit was en het was niet pijnlijk maar juist fijn want ik had net 2uur persweën tegengehouden!!!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb ook een knip gehad en heb het branderige gevoel wel ervaren maar dat was voor de knip.
    vond het niet echt super veel pijn doen.
    ik zie op tv ook wel eens dat vrouwen enorm liggen te gillen/schreeuwen tijdens het persen. ik vraag me dan of waarom? maar het schijnt dus dat veel vrouwen persweeen best pijnlijk vinden. ik niet ik vond het heerlijk om maar zo te zeggen.
    vond het helemaal niet pijnlijk en was alleen maar blij dat het zover was.

7. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier heeft het hoofje maar een minuut gestaan ofzo. De persweeen vlogen ons om de oren!!! Niet verdoofd, maar wel een branderig gevoel. Zeer....???? nee....

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik ben links geknipt ivm vacuüm en rechts gescheurd, maar nu je het zegt, de uitdrijving deed me geen pijn.

Ik voelde alleen wat gróóts daar van onder...

Ik heb bijna 2 uur geperst en dat deed me ZOVEEL pijn, dat de uitdrijving zelf misschien peanuts was...ik weet het niet. Daarbij komt dat de feitelijke uitdrijving toch nog heel snel ging. Ze hebben getrokken en ik heb uit alle macht geperst, toen was ze er ook met 2X persen.

Aan de rechterkant had ik geen verdoving, maar het scheuren heb ik niet gevoeld trouwens...:(

Haha...ik vroeg nog heel hoopvol na de bevalling:

"ben ik ingescheurd?"

"uhm...je bent geknipt vanwege de vacuüm en gescheurd" zei de arts-assistent.

Ik had er niets van meegekregen, ik wist niet dat er een knip nodig was voor een vacuüm, maar goed ook achteraf!! ;)

9. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb een knip gehad zonder verdoving. Ze zetten de knip tijdens een wee en daar voelde ik niets van... ik was wel met andere dingen bezig ;)

Het hechten daarintegen...... poh...dat had ze me verkeerd verdoofd....ik heb alles bij elkaar geschreeuwd ;)

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Bij de eerste bevalling ben ik ingeknipt geworden met verdoving en heb dus niets gevoeld van de uitdrijving. Achteraf vertelde ze dat ze niet hoefde te knippen, ze wouden het mij makkelijker maken.
    Bij de tweede bevalling hebben ze mijn dochter eruit geduwd en heb ik door alle commotie niets gevoeld. Was wel een beetje uitgescheurd.
    Bij de derde bevalling heb ik het staan van het hoofdje zeer duidelijk gevoeld en wat deed dat pijn en brandde zo erg. Hier ook een beetje uitgescheurd maar ook niet gevoeld.

Ben dus 3 keer gehecht en 3 keer deed dat ontzettend veel pijn bij het hechten. Bij de laatste hadden ze een of andere spray, nou die hielp voor de duivel niet.

Deel Deze Pagina