Beste kraamdeskundigen, Onze kleine meid is nu 2 weken en 3 dagen. Sinds een paar dagen lijken de krampjes begonnen. Ze perst, wordt rood, trapt met haar beentjes etc. Als ik haar op dat moment zou laten liggen gaat ze na een kwartiertje tot half uurtje huilen. Dit is echter alleen wanneer ze op haar rug ligt. Ze valt na de voeding meestal in slaap in de draagzak of op mijn buik. Ze ligt dan dus of op haar buik of rechtop. Ze lijkt dan nergens last van te hebben, maar zodra we haar op haar rug in bedje leggen begint het eigenlijk met de krampen. Wat kunnen we hieraan doen? Ik geef afgekolfde bv in een flesje en ze krijgt dagelijks nog 7 tot 8 voedingen(ligt eraan hoe ze de nacht doet) van zo een 90 tot 100cc Soms moet ik haar wakker maken voor een voeding. Moet ik dit nog steeds doen om de drie uur of is het geen probleem als er soms bijna 4uur tussenzit? Bedankt alvast! Groeten
Hoi hoi, Ze mag op verzoek eten, dus mag er vier uur tussen zitten. Ze mag infacol voor de kramp, maar als je haar op verzoek gaat voeden, dan gaat het misschien ook wel beter. Groetjes Adrienne