Mensen zeggen weleens jeetje loopt Dano nog niet los. Ik heb altijd het idee gehad dat 1 jaar niet perse moet hoor, hij loopt wel overal langs staat soms per ongeluk los. maar lopen doet hij nog niet. Ben even benieuwd naar jullie bevindingen...
Nog niet, dus moet je een antwoord verschuldigd blijven Rollen met 10 weken Beide kanten rollen 13 weken Tijgeren 4 maanden Kruipen 5 maanden Zelf gaan staan 7 maanden Los staan 8 maanden Langs meubels lopen 8 maanden Aan 2 handen lopen 9 maanden Aan 1 hand lopen 11 maanden Los lopen ... iig meer dan 14 maanden
Nils loop nu 3 weken los. Hij gaat sinds 1,5 week zelf staan zonder zich ergens aan op te trekken. Groetjes Inge
Ach Louise kruipt nog niet eens... hahaha. Voor zover ik heb begrepen is (los) lopen iets dat ze met gemiddeld 14 maanden doen.
Wij krijgen al 6 maanden te horen "dat zal niet lang meer duren voor ze los loopt" Zelfs op het CB zeiden ze dat en ons laatste bezoek daar is al weer 3 maanden geleden. Natuurlijk is het geen wedstrijd, maar ik ga op het CB nu wel volgende week vragen of we een verwijzing voor de oogarts kunnen krijgen, want ik ben bang dat ze het gewoon niet goed ziet. Ze kruipt ook heel raar, altijd met haar gezicht naar de grond en niet vooruitkijkend.
Naomy liep met 10 maanden voor eers los en is toen erg hard gevallen en durfde niet meer met 11 maand liep ze weer en is zo gebleven
Kyano was net 13 maandjes en toen liep hij los ... toen hij 7 maandjes was liep hij al om de tafels enzo ... nu is tie volgens mij aan het oefenen voor de marathon want hij doet niets anders dan rennen de hele dag hahhaha
Merel loopt sinds een week of 2 stukjes los (een meter of 2 á 3). Maar grotere stukken nog kruipen, dat gaat een stuk sneller . Donderdag wordt ze een jaar oud .
Jonathan ging lopen (los) toen hij 11 maanden was. Maar dat schijnt wel vroeg te zijn hoor. Ik heb ook idd altijd gehoord gemiddeld rond de 14 maanden. @loeki2: wauw dat je dat nog allemaal zo weet joh hahaha Ik zou dat echt niet meer kunnen bedenken van Jonathan. Pfff wat vergeet een mens snel he!
13 maanden hier.. en nu hij echt zelf loopt.. kan ik me het kruipen enz haast niet herinneren dus geniet ervan dat is zo over.. en als ze lopen dan is het oppassen hoor. haha gaat zo snel ineens.. als ik hem nu op zijn knietjes zie zitten .. dat ziet e er niet meer uit. het hele baby is er af
Hier ging het heel snel, een van de snelste aprilbaby's 2007, maar nu is ze denk ik de laatste die zelf gaat lopen.
Elena zette haar eerste stapjes alleen net voor haar eerste verjaardag. Op 13 maanden liep ze heel goed los.
Femke stond met 7 maand, we dachten dat ze wel zou lopen als ze een jaar was, maar niks is minder waar! Ze loopt nu wel aan 2 hadjes of achter een buggy of loopkar, maar loslopen...nee dat doet de hond.... hahah geintje, nee het loslopen dat is rond de 14 maand gemiddeld.
hOi Die van mij is bijna 14 maanden en loopt sinds twee weken langs de tafel. Die zal denk ik pas ook vrij laat (wat dan laat heet!) lopen. Papa liep ook pas met 16 maanden, terwijl ik met 12 maanden losliep. Tja... Ze krijgen vanzelf de smaak te pakken. Alles op zijn tijd. Die van mij kletst me de horen van het hoofd. Ook gezellig en wel zo makkelijk nog
Die van mij heeft zich vandaag pas voor het eerst echt opgetrokken tot staan. En goed kruipen gaat hier ook pas sinds een week of 4-5. Je kan er niets van zeggen denk ik. De een is nu eenmaal sneller met bepaalde dingen als de ander. Die van mij sprak met 10 maanden mama en poes...dus ja, ieder z'n talent zullen we maar zeggen
precies Jingels. Hier is de ontwikkeling ook in iets anders gaan zitten. Ze kan al bouwen met duplo en weet al hoe drie verschillende vormen in de vormenstoof gaan (en dat dat zonder deksel makkelijker gaat dan met ) Ze kan zelf de trap op en weet ook al dat ze er achterstevoren af moet. Lopen komt vanzelf.
Die van ons stopt zijn energie in van alles behalve lopen . Sinds een paar weken loopt hij nu om de tafel, maar nog niet los. Natuurlijk gemekker op het CB, kinderfysio zou moeten... tja op veel andere gebieden loopt hij voor met zijn ontwikkeling en ik was ook 22 maanden toen ik ging lopen dus ik vond het maar wat onzin. Nou, zeiden ze, er moet ontwikkeling inzitten de komende maanden. Sinds dat bezoek is hij gaan kruipen, zich optrekken en dus aan het lopen langs de tafelrand en de bank en hij probeert nu van de bank naar de tafel over te stappen. Lijkt me wel ontwikkeling genoeg .