Zofran

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mega, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mega

Mega Lid

13 jun 2014
    80
    0
    6
    Hallo dames,

Ik ben nu ruim 35 week zwanger en het kan me niet snel genoeg gaan..
    Vanaf de 5e week heb ik last van hyperemesis gravidarum en ben hiervoor 6 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. Na alle mogelijke medicijnen geprobeerd te hebben was Zofran voor mij de oplossing. Ik ben dit gaan gebruiken vanaf week 12 en was nog wel erg misselijk maar hoefde door de Zofran niet meer over te geven, wat een heerlijkheid. Op dit moment ben ik wel nog steeds afhankelijk van de medicijnen..

Nu ben ik benieuwd naar dames die dit ook gebruikt hebben tijdens hun zwangerschap.. Hadden jullie afkickverschijnselen bij het stoppen? Ik heb namelijk gisteren mijn ochtend tablet vergeten waar ik later die dag achter kwam.. Het zal wel door de zwangerschapsdementie komen dat ik het vergeten was maar ik voelde me erg ellendig.. Nu kan dat komen doordat ik het medicijn was vergeten en het nog erg nodig heb maar zou het ook kunnen komen door afkickverschijnselen?

Verder ben ik benieuwd in geval van borstvoeding hoe jullie dit hebben gedaan en wat jullie verloskundige jullie hierover heeft geadviseerd..

Bedankt alvast! :)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Bij ons zoontje hele zws gebruikt.
    Nu gebruik ik het ook weer.

Ik had geen afkick verschijnselen ofzo
    bv mocht ik gewoon geven hoor :)

Deel Deze Pagina