Hallo, Wij zijn bezig met onze eerste ICSI en donderdag krijg ik de punctie. Nu heb ik steeds cetrotide gespoten in de avond, maar doordat eergisteren nogal veel terug gekomen is nadat ik de spuit eruit haalde heb ik hem gisterochtend moeten herhalen. Daardoor heb ik de laatste dosis voor de punctie vanochtend moeten spuiten ipv vanavond. Vanavond spuit ik de pregnyl. Nu maak ik me een beetje zorgen of ik nu geen te vroege eisprong kan krijgen omdat de tijd tussen de laatste cetrotide en de punctie nu 48 uur is ipv 36 uur. Meer mensen die de laatste cetrotide zo lang voor de punctie moesten spuiten?
Hoi, Dankjewel voor je reactie. Ik had niet door er een reactie was. Jij moest dus hetzelfde doen als ik, de cetrotide de ochtend voor de pregnyl spuiten. Ik ben inmiddels gerustgesteld, vanochtend de punctie gehad en de eicellen zaten er nog. Ik vond de punctie overigens heel naar, had paracetamol, diclofenac en dormicum gekregen, maar had het gevoel dat dat niks heeft geholpen. Geen beste ervaring dus. Wel een mooie opbrengst, 14 eicellen. Morgen horen we of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden. Hoe is jouw punctie gegaan vandaag? Is het een beetje meegevallen? En heb je daarna nog veel last gehad?