Hele vervelende situatie meid Probeer geen overhaaste beslissingen te maken, maar de enige die kan bepalen of je nog verder kunt met je vriend, dat ben jij. Sterkte!
Ik zou niet meer verder kunnen, zoiets doe je niet als je een relatie hebt en ik zou hem nooit meer vertrouwen. Ik wens je heel veel sterkte...
Ik was net bevallen en kwam erachter dat ik de 1ste cyclus na de bevalling weer zwanger was. Hij vulde een bad en het was dat ene onbewaakte moment dat hij zijn telefoon in de woonkamer liet. Had tot die dag nooit in zijn telefoon gekeken. Wat ik toen las... brrr... Ik heb een time-out gedaan. Met onze zoon en mijn dochter bij mijn moeder ingetrokken. Na 4 maanden terug gegaan. De bewuste vrouw is daarna wel van haar man gescheiden. Hij kon het niet verkroppen. Ik wou niet met 3 kids alleen staan. Tussen de jongste 2 zit 10 maanden. Ik zou een volgende keer niet vergeven. Dan is het over hoeveel ik ook van hem hou. Ik kijk bewust zijn telefoon niet in. Anders had ik beter wel kunnen scheiden.
Dat heb ik ook altijd geroepen en nu denk ik er nog over. Hij weet dat de kans er is dat we uit elkaar gaan. En als ik t nog wel wil proberen en het blijkt totaal niet te werken dan kunnen we er alsnog mee stoppen. Maar als ik mijn dochtertje dan tegelijk aan allebei onze benen gaat ja hangen dan denk je wel ook aan je kinderen... Maar precies wat jij zegt. Als blijkt dat het vertrouwen echt niet meer terug komt, heeft t geen nut meer. Naomi2014 Ja hij huilt erg veel, doet ineens veel meer in de zorg voor de kinderen. Zegt wel 100x dat ie van me houdt en me niet kwijt wil.. Geef me n kans, laat me het goedmaken. Hij heeft z'n tel niet meer aan gehad alleen om zijn werk te bellen dat hij niet kon komen werken. Hij wil nu n ander nummer en een andere telefoon zonder internet. Hij wil nergens meer alleen naar toe. Hij wil zelfs stoppen met z'n hobby en er jaren voor op de bank liggen. Hij ziet ook in dat er in mij iets is geknapt en wat hij kapot heeft gemaakt. Het is n moederskindje maar zijn moeder hoeft nu niks meer van hem te weten omdat zij jarenlang door zijn vader is bedrogen. Ze staat totaal aan mijn kant en dat laat ze hem ook zien ook. Verder heeft hij nu n officiële waarschuwing h vanuit zijn werk... Maar zijn werk eist ook dat hij maandag weer komt werken. Hij is dan 2 dagen extra thuis geweest die zijn geregistreerd als verlof. Maar maandag gaat hij dus weer richting die slet. Zal n leuke dag voor mij worden. Ik maak mezelf gek.. Blijf maar terug denken aan allerlei dingen. Ik kan het nog steeds niet geloven
Lastig lastig lastig Het lijkt erop dat hij wel degelijk spijt heeft en het goed wil maken, maar al zijn zijn intenties nog zo goed: het neemt niet weg wat hij gedaan heeft. Is het een optie dat hij een paar dagen bij iemand anders gaat logeren, zodat jij eens goed kunt nadenken? Ik zou trouwens niet gaan freaken over het feit dat hij dat gesprek verwijderd heeft, dat zou best een paniekreactie kunnen zijn geweest.
Lelie als je wilt kun je pben. Ik heb in grote lijnen het zelfde meegemaakt. Toen ik er achterkwam was ik hoogzwanger. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Het zal namelijk heel moeilijk worden!
Ja dat zegt hij ook dat het uit paniek was. Zo zag het er ook wel uit op dat moment. En hij heeft er ook spijt van want hij jeeft erge dingen gezegd maar dan had ik ook kunnen lezen dat hij pogingen heeft gedaan om het af te kappen. Nu moet ik dat maar van hem aannemen en dat is nu net zoiets wat op dit moment niet gaat.. Hem op zijn woord geloven.
Het lijkt wel alsof hij er echt spijt van heeft maar ja, als hij maandag weer met die troela moet samenwerken dan is dat toch erg lastig voor jou. Is er totaal geen mogelijkheid dat die 2 niet meer met elkaar samenwerken? Dat zou het voor jou ook een stukje gemakkelijker maken en kun je misschien samen weer werken aan een vertrouwensband. In mijn ogen zeggen daden meer dan alleen woorden.
Hij is wel erg overdreven aardig nu ineens zeker zodat jij denkt dat het goed zit en hij lekker stiekem door kan gaan... ik denk niet dat je hem nog voor de 100% kan vertrouwen zou lekker voor jouw en je kids kiezen meid!
Is die ook fysiek vreemd gegaan? Of alleen app/ sms Ik vind daar wel een verschil in namelijk, oké beide is vreemd gaan, maar zie mijn partner dan liever appen dan fysiek
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Wij zijn 4 jaar later nog bij elkaar, maar het is geen makkelijke periode geweest om weer vertrouwen te vinden, en de relatie weer gezond te krijgen. Maar het is mogelijk, als je er SAMEN achter staat uit te zoeken waaromdingen zijn gebeurd etc.
Ik denk ook aan een paniek reactie. Vaak is het namelijk echt wel zo dat ze je niet meer willen kwetsen dan dat ze al gedaan hebben. Ik heb dit hier ook meegemaakt dat hij gesprekken ging wissen en heb toen wel heel duidelijk gemaakt dat dat het alleen maar erger maakte. Hij deed dat uit angst, was de weg kwijt en daarmee ook de grenzen in onze relatie. Daar hebben we het vervolgens dus uitgebreid over gehad. Waar voor mij de grenzen lagen en waar voor hem. In feite zit ik nu namelijk ook met vreemde vrouwen te chatten Hem op zn woord geloven gaat nog wel een tijdje duren, hier gaat hij sinds oktober voor het eerst met een collega op stap. Ik zit er al weken tegenaan te hikken, maar weet ook dat ik hem niet in een gouden kooitje kan opsluiten. Sterkte ts, alleen jij kan beslissen of je door kunt gaan of niet.
ook mijn ex heeft me bedrogen maar dan all the way zeg maar.... ben bij hem weggegaan want ik kon er niet mee leven en wantrouwde hem overal in... dat gaat niet werken en is ook niet goed voor de kids... ben nu een jaar verder en het was mn beste keuze ooit!
Hij zal ongetwijfeld wel soort van spijt hebben ja. Hij is bang om zijn gezin kwijt te raken natuurlijk. Maar dat had ie ook kunnen bedenken voordat ie aan het bedriegen begon. Zo zou ik tenminste denken als het mijn man was. Laat hem maar flink voelen wat hij gedaan heeft, net zoals zijn moeder dat doet. Niet ingaan op elk huiltje en excuusje van hem maar laat hem maar even. Lijkt me heel rot dat hij die vrouw weer tegen komt straks op zijn werk... voor jou dan in het bijzonder. Ik zou bang zijn dat hij toch iets voor haar blijft voelen of dat ze stiekem andere manieren verzinnen om elkaar te zien of te spreken. Sterkte met alles meis! Bah ik word al kwaad als ik er alleen al aan denk...:x
Wat naar voor je. Mijn advies is om er niet zo hard over na te denken. Gun jezelf de tijd die je nodig hebt om eruit te komen. Hij moet dat ook doen (anders is het meteen duidelijk). Je zal zien dat hij heel erg zijn best doet, of juist niet en dat je dan wel merkt wat je gevoelens zijn over hem en de situatie. Als je alsnog besluit weg te gaan is het een veel meer weloverwogen beslissing dan nu. Ik ben voor ons huwelijk ook het vertrouwen in mijn man kwijt geraakt. Het was moeilijk en pijnlijk. We zijn weer bij elkaar gekomen (wat voor mij op dat moment moeilijker was dat weg gaan) maar ik hield van hem en wilde het proberen. Na die eerste periode ging het weer, na nog langer is het ook echt helemaal 100% weg. Heel veel sterkte.
Ik vraag me altijd af of ze ook spijt zouden hebben als je er niet was achter gekomen.. Hier zou het einde verhaal zijn. Ik zou hem nooit meer 100 % vertrouwen en vind dat geen basis voor onze relatie.
Inderdaad, wat als je er niet achter was gekomen...hoe ver was ie dan gegaan en ik weet van mezelf dat ik met die gedachte niet kan leven en dat zoiets hier dus einde huwelijk betekent maar dat is een persoonlijk iets, wens je in ieder geval veel sterkte!
Wat rot meid! Er zijn een paar dingen die bij mij de alarmbellen doen rinkelen: -Hij is er niet zelf mee gekomen. Pas toen jij het ontdekt hebt had hij spijt en was bang om je te verliezen (blabla) -Ondanks dat hij eerder ook tegen je loog of verzweeg, wil hij nu dat je geloofd dat er niets anders is dan die berichtjes. Ken je de uitdrukking: Als je één rat ziet lopen zit er een nest onder de vloer? Jij hebt het ontdekt, maar heb je echt alles al ontdekt of probeert hij te redden wat er te redden valt? -Hij legt de schuld bij haar en neemt geen verantwoordelijkheid: Zij blijft hem smeken. Hij wilde wel stoppen, maar... (blabla) Nou en? Laat haar lekker smeken. Als hij niet wil hoeft hij toch niet? Ik raad je aan (vanwege eigen eerdere ervaring) om afstand te nemen en het uit te zoeken. En vanwege jullie kindjes zou ik het niet meteen beeindigen. Heel mss is het idd bij gesprekken gebleven. Dus mss is relatietherapie een idee? Heel veel sterkte! Dit heb je niet verdiend en het is ook jouw schuld niet. Soms kunnen geliefden heel rottige dingen doen :x