Ooh wat vreselijk voor je.....! Wat een eikel! Ik snap dat je gebroken bent hierdoor. En dan heb je ook nog eens hele jonge kinderen en staat je lijf hormonaal ook nog eens op de kop. Ik zou het even rustig aan doen en de tijd neme. Laat hem desnoods een week ergens anders (niet bij collega) bivakeren zodat jij kunt nadenken. Ik heb het zelf nooit mee gemaakt maar ik zeg voor nu altijd dat ik ervoor zou willen vechten. Wij hebben het op een andere manier heel moeilijk gehad samen en hebben vaak gedacht dat we er niet meer uit zouden komen. Maar na ruim een jaar begint het allemaal weer terug te komen en te herleven. We zien het weer zitten en voelen ons weer steeds gelukkiger worden samen. Dus ik wens je veel sterkte en geef het flink de tijd..!
Jij moet die beslissing maken. Ik zou mijn man niet snel kunnen vergeven, het hangt er ook vanaf wat voor soort bedrog en wanneer (in het begin van de relatie of al veel later ) als mijn man enkel wat gesprekken op de app zou hebben of eenmalig zoenen aan het begin van onze relatie zou ik hem misschien kunnen vergeven maar het zou erg veel tijd kosten om mijn vertrouwen te winnen.