Dit is nou de 3e keer in dit jaar dat ik de politie bel. 1e keer stonden mannen verdacht bij een speeltuin(kwamen niet) 2e keer jongens die vuurwerk dingen kapot knalde.(kwamen niet) 3e keer vandaag de buren met hun oosterse muziek kei hard.(kwamen niet) Vandaag zitten wij lekker in de tuin.We hebben alle bij heel erg druk gehad afgelopen weken hehe eindelijk in de tuin liggen,Kids liggen lekker te slapen in hun bedje.Gaat er een grote box naar buiten sluiten zo'n mp3 aan en kei harde muziek van oosterse muziek.Ik vroeg aan de jongen lui die buiten zitten ze hebben een gezin met 9 man. ouders waren niet thuis of de muziek wat zachter mag. de jongen man zei meteen je bent me moeder niet.dus heb de politie maar gebeld vervolgens zei ze of ze moeten kijken of er een auto wel in de buurt rijd.na 55 min begin ik te koken en bel weer der heen en vermeld dat ze al eerder niet geweest zijn.en of ze nu wel kwamen helaas ze hadden het weer veel te druk.onze buurt agent twitter er altijd op los en zegt als er wat is laat het even weten dan ben ik zo bij u. waar kan ik het beste klagen ik vind dit zo slecht. Ik kom zelf uit Den haag en staan ze zo voor je neus. Nu woon ik op het platteland en verwacht je dat ze geen reet te doen hebben zitten altijd in het zonnetje..wat moet ik hier nou mee. het is maar goed dat ik niet tegen me buurjongen heb gezegd dat ik de politie gebeld heb anders sta ik mooi voor paal.
Tja het zijn ook geen wereldrampen die gebeuren dus als ze andere prioriteiten hebben op dat moment kan ik me heel goed voorstellen dat ze daar heen gaan. Maar ik snap dat het vervelend is en dat je je niet serieus genomen voelt.
Ik vind dat je in dit geval ook wel snel de politie belt hoor. Misschien als de ouders thuis zijn kun je het e eerst even met hun over hebben.
Wat maakt het eigenlijk uit of het nou oosterse of westerse muziek is? Muziek is muziek en muziek zorgt helaas vaak voor overlast.
Oh hier zitten regelmatig hangjongeren om de hoek in het bos.. gooien glazen dingen kapot en schelden,slopen.. word er niet goed van. Maar de politie vond het ook niet nodig om te komen de eerste paar keer. Maar de aanhouder wint gemeente gebeld (meerdere keren)... uiteindelijk is een medewerker van jeugdzorg gaan kijken en de politie heeft hun namen opgeschreven en ze een bezem in de hand gedrukt om het glas en etensresten etc op te ruimen.
Ben ik het ook wel mee eens, de politie heeft wel iets beters te doen dan overdag ergens naar toe gaan omdat er een buurvrouw last heeft van de muziek. Het is overdag.!!! Ze hebben wel andere prioriteiten denk ik
nou persoonlijk zou ik oosterse muziek (maar ook bv franske bauer ofzo) irritanter vinden dan simpele top40 radio haha die oosterse muziek gaan mn haren van overeind staan (weer net als van die vreselijke volkse muziek)
Ik vind persoonlijk dat TS gelijk heeft in de wet staat het zo geschreven dat wanneer mensen het als geluidsoverlast ervaren dat het dan ook geluidsoverlast is... dus mag er gebeld worden.. Hier ook een aantal keren gebeld want buren dachten ook dat wij het leuk vonden als onze ramen trilden.... politie kwam en vertelde inderdaad dat dit geluidsoverlast was... TS ik zou blijven bellen met de politie want als jij het als geluidsoverlast ervaart is het geluidsoverlast..
idd. als het nu na 22.00 's avonds een klereherrie is van muziek oke.. maar het is gewoon 's middags.. en als het nu elke dag is oké, maar een keertje moet toch kunnen? ik snap dus ook dat ze daarvoor niet komen
Er is voor heen ook wat gebeurd dat ik het simpel rot vind om te wonen maar we staan op de wacht lijst. Maar hun zoon heeft ingebroken via het raam van mijn zoon. maar dat heb ik voor me zelf afgesloten
ik vind het wel heel zielig dat je hiervoor de politie belt hoor... dat jullie eens een dagje niet druk zijn en rust willen betekend niet dat anderen zic dan maar aan jullie moeten aanpassen... ik begrijp heel goed dat de politie denk ja daaaaggg...
Ik vind alle muziek vervelend... Maargoed, het stond er gewoon zo opvallend bij. Alsof alleen dat overlast is en een galmende Fraus Bauwer ofzo niet.
Het gaat niet of ras,geloof of wat dan ook ik heb ook Turkse vriendinnen in den haag wonen.Maar het is wat stoorde muziek vind ik zelf.Ik zet voor me vriendinnen ook geen zanger rinus voor geschoteld
Wij woonden vroeger eens ergens waar we een buurvrouw hadden met smetvrees. Ze dreigde de politie te bellen als ik het nog eens durfde te wagen om langs haar huis te lopen met de hond (die moest ook uitgelaten worden toch). Hahaha, gewoon lachwekkend! Het was technisch gezien niet eens háár huis, maar van de woningbouw.
Als jij net je kinderen op bed heb liggen die heel de nacht hebben liggen spoken door de warmte wil jij ook graag rust gunnen voor je kids of niet
Nou vind t nou ook niet echt van whoehoee daar ga ik eens de politie voor bellen..... Begrijp wel dat t vervelend is als je kindjes slapen en er harde muziek buiten is..
nou die van ons slapen en rustig doorheen hoor... hier draaien ze regelmatig muziek met dit warme weer savonds... wij hadden zelf laatst ook een tuinfeestje met harde muziek... kids hebben er geen last van... dan moet je op een hutje in de hei gaan wonen... heb je rust