Hello, Nieuw op het forum wil ik jullie meteen om "raad" vragen. Zijn u 2 maandjes bezig om zwanger te worden en ik had vorige week echt ongesteldheidspijn, maar er kwam niks. Afgelopen twee dagen ook echt kramp, maar weer niks. Dus als er morgen nog niets is maar even testen. Wel ontzettend spannend zeg! Stel dat het als zo snel raak is! Denken jullie dat het te vroeg is om te testen? 1e maand had ik cycles van 23 dagen en nu al 29 dagen... (oke weet dat ik er niet van uit mag gaan dat het regelmatig is... maar vooral die ongi krampen terwijl er niks komt vind ik beetje vreemd) Meer mensen hier last van (gehad)? Indien er morgen nog niets is laat ik natuurlijk weten hoe de test is uitgevallen. Duim duim.....
Tja kan natuurlijk zijn dat je nog wat onregelmatig bent,ik zou wachten tot 30 dagen normaal wat ik dan begrijp is normaal gesproken je menstruatie tussen de 21e dag en de 30e dag. groetjes jeslin
Ik hoop uiteraard dat het raak is voor je! Helaas kan het in het begin nog zooveel kanten uit (met en zonder kramp). Ikzelf heb ook "ongikramp" voor mn ei. Heb dus eerst mn ei leren interpreteren en dan kun je redelijk uitgaan van je NOD (14 dagen later ongeveer). Anyway, als je denkt dat je (al wat daagjes) overtijd bent, lekker een testje wagen Ik duim voor streepjes, maar ga uit van neg, valt het misschien niet zo héél erg tegen hopelijk alst neg is. Succes
ik zou inderdaad gewoon even testen, weet je in ieder geval waar je aan toe bent hopelijk wel. suc6 morgen
Nou helaas.... Niet ongi maar ook geen 2 streepjes.... We wachten nog even. Desnoods volgende week nog een keer testen als ik nog steeds niet ongesteld ben. En als ik wel ongesteld wordt laat het dan maar snel komen, kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen Ik hou jullie op de hoogte.
@BD81: Spannend joh..jammer van de nega test..ik duim voor je..maar zou inderdaad gewoon van ongi uitgaan dan valt het altijd mee! Succes!
Spannend he . Heb precies hetzelfde. Ben altijd stipt op tijd met mijn dagen en er nu al drie dagen overheen. Ook negatieve test maar verder niks. Afwachten duurt zo lang Groetjes Kim
hihi geen idee maar vervelend is het wel ja...wachten duurt lang en je lijf je kan wel ff lekker gek maken!
Komt me bekend voor. Ben nu drie dagen overtijd, nog niet zoveel, maar toch, en al twee keer getest, maar niets. Nu heb ik wel sinds vannacht buikkrampen en steken, maar er is nog geen menstruatie te bekennen.
@CynthiaB; zo voel ik me dus ook. Afgelopen dagen echt krampen gehad en nu niet meer. Vanochtend dus test gedaan, maar helaas 1 hele dikke rode streep (ipv 2 ). Ach wehouden vol. Misschien was het te vroeg in de cycles om te testen (ben we overtijd). Vandaag ook niet ongesteld geworden.... Als ik ongesteld moet worden dan hoop ik tenminste dat het z.s.m. komt dan kunnen we weer verder. Wel fijn dat ik er hier met jullie over kan praten. Soms heb je echt zo'n dipdag en je kan het met niemand delen (behalve je partner). Damn!
ja precies. met vrouwen in dezelfde situatie is het makkelijker vind ik. de mijne is er ook neit zo van om te praten. maar vandag nog geen NOD. Effe wachten nog maar hahaha groetjes Kim
Nou vandaag ongesteld geworden.... Ach ja betekent wel weer dat we aan een nieuwe ronde gaan beginnen. Nieuwe ronden, nieuwe kansen. We blijven optimistisch hoor!
Nou heeeel veel succes in de komende ronde, en optimistisch blijven is soms moeilijk maar denk ik wel het beste...t moet ook leuk blijven