Door nachtvoedingen cyclus nog niet terug - komt dit goed?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Thauma, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik werd na 5 maanden weer ongesteld. Ik vermoed dat bij mij (de ene vrouw gaat pas menstrueren bij 1 voeding, de ander bij 9) het wel kwam omdat ze hele lange nachten maakte tussen 3-6 maanden. Tussen 6-9 maanden vooral veel nachtvoedingen gegeven maar menstruatie bleef toen wel regelmatig komen. Toen mijn eerste cyclus weer gang kwam zat ik rond de 6-9 voedingen maar dus is die periode geen nachtvoedingen.
    Toen ik zwanger raakte zat ik op ongeveer 3 voedingen (nu drinkt ze meestal nog 1-3x per dag)

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik had bij alle 5 de kinderen met een week of 8 mijn eerste menstruatie alweer.
    Ken dit probleem niet.

Weet wel dat onze oudste 1,5 was dat we voor een tweede wilde gaan, maar hij kreeg nu bv en ook 's nachts.
    Na 6 rondes was ik niet zwanger en vanaf ronde 5 ben ik gaan afbouwen, vanaf ronde 6 geen bv meer 's nachts en ronde 7 was het raak, ik weet niet of het daarmee te maken heeft gehad of niet, maar ergens vind ik het wel apart.

Bij de andere gaf ik geen bv meer , of geen nachtvoeding meer dat ik zwanger werd van de volgende dus kan niet zeggen hoe dat was.

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hier nu net na 8maanden ongesteld, hij krijgt ook nog steeds volledig borstvoeding en nachtvoedingen.
    Moest wel even lachen om je zinnetje tussen haakjes haha. Wij zijn ook beide heel slank, maar ons mannetje is een dikkertje dap met de bv :)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #24 Aquilegia, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Ik werd op 3 minuten nauwkeurig precies 1 jaar na de geboorte van mijn zoon ongesteld. :D ca. 10 dagen ervoor spotte ik een eisprong.
    Als je menstrueert heb je vaak nog geen goede cyclus, omdat de luteale fase nog te kort is. Verwacht er dus niet te veel van.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  6. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Heeft het niet ongesteld worden dan echt te maken met nachtvoedingen? Mijn meisje slaapt al 4 maanden door (vanaf dat ze 2mnd. was) maar ik ben nog niet ongesteld geworden! Krijgt overdag 5 voedingen.

Deel Deze Pagina