Hoi meiden, Afgelopen maandagochtend bruin bloedverlies, direct in paniek de verloskundige gebeld en mocht diezelfde middag nog langskomen. Op de echo was alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zijn, terwijl ik op 11 april al positief testte. Naar mijn idee zou ik dan 6 weken zwanger zijn ongeveer. Nou kan het natuurlijk zijn dat het al heel snel gestopt is met groeien, maar vond het apart. Ze kon mij eigenlijk niets vertellen omdat er zo weinig te zien was. Maandagavond werd het bruine bloedverlies, rood bloedverlies met 'sliertjes' en vanaf dinsdag heel veel bloedverlies met stolsels. Hoelang hadden jullie bloedverlies? Maandag heb ik een echo, maar ik weet dat er toch niets te zien is, de verloskundige zegt dat het is om te kijken of het schoon is, maar ik verlies zoveel dat ik me niet kan voorstellen dat er nog wat zit. Zouden jullie wel of niet gaan? Ik heb namelijk niet zoveel zin in een inwendige echo als ik nog zo erg bloed!
Ik stond er wat dat betreft hetzelfde in. Ik zag het nut niet. Ik ben wel gegaan en de gyn had toen met 6weken een buikecho gemaakt en zei dat ik schoon was. Niet heel zinvol. Aan de andere kant, het is wel voor je eigen best wil. Hoe vervelend de gehele situatie ook is, daarvoor nog veel sterkte toegewenst, als er wel wat achterblijft kan dit nare gevolgen voor je hebben. Vandaar dat dit er ook bijhoort
Als het goed is, zal het bloeden gaandeweg minder worden. Bij mij duurde het elke keer een ruime week. Het is goed om een echo te laten maken, want als er toch nog weefsel zit, kan het bloeden weer toenemen of er kan een infectie ontstaan. Dan ben je nog verder van huis. Zijn geen leuke dingen. Zie de echo als een afsluiter. Sterkte!
Had ook na een week na de miskraam een echo en zat nog klein restje wat er volgens gynaecoloog nog uit zou komen. Ben blij dat ik over een maand toch nog een extra controle krijg. Beter een te veel dan een te weinig!
Bij mij had ik eerst een paar dagen bruin en beetje rood verlies. Er werd een echo gemaakt en daarop was nog maar een klein beetje te zien. Volgens de Vk zou het de dagen erna nog wel eruit komen maar ze verwachte niet meer zoveel bloedverlies. 2 dagen na de echo is het feest losgebarsten. Ik heb 3 dagen veel gebloed, daarna werd het langzaam weer minder en pas sinds afgelopen dinsdag is het gestopt.
Jeetje wat heftig zonnetje! Mag ik vragen wat het inhoud de operatie? Wat is de verwachting van zwangerschap na de operatie? Wat een verdriet heb jij al meegemaakt met de miskramen