Hoi meiden Mijn man en ik zitten in ronde 3 voor een eerste kindje. Nou heb ik de 24e mijn NOD en heb ik vanochtend een ultra gevoelige test van zwanger en kids gedaan, er staat dat die 6 dagen voor NOD kan doen.. Maar hij was negatief! Kan ik nu deze ronde afschrijven of moet ik de hoop niet opgeven? Wat is jullie ervaring met deze test? Liefs Noelle
Ik heb deze ook gebruikt maar vond de 2v5 van kv veel duidelijker! Misschien deze over een paar dagen gebruiken? 6 dagen voor NOD is erg vroeg hoor!
Ik heb ermee getest op 5 dagen voor nod en hij was toen positief. Vind zelf de midstreams (ook z&k) fijner en iets duidelijker. Hoe snel je positief test hangt af van de gevoelighied van de test, maar de hoeveelheid hcg zo vroeg varieert denk ik per vrouw. Kan nog alle kanten op dus.
Bij mij gaven deze testen pas een paar dagen later dan de kv 2v5 positief aan, dus ik zou deze ronde nog niet als verloren beschouwen hoor!
Oké meiden, bedankt voor jullie geruststelling Ik blijf hoop houden en ga gewoon nooit meer zo vroeg testen. Wacht mooi Tot mijn NOD..
Ik zou proberen om er iets meer ontspannen in te staan als je pas in je 3e maand zit! Dat is niet als aanval bedoeld, maar 6 dagen voor nod is echt veel te vroeg. Dan is in 9 van de 10 gevallen de innesteling net gaande. Ik zou de volgende maanden (als je graag vroeg test) met een KV starten zo'n 3 dagen voor je NOD. Dan is het vrijwel zeker dat je na de innesteling zit. Eerder is echt alleen zelfkwelling en dat lijkt me volledig onnodig als je pas net bezig bent. Succes!
Ja je hebt gelijk Betty.. Ik kan normaal ook redelijk goed wachten maar deze testen kreeg ik gratis dus dacht, laat ik het maar doen. Stom natuurlijk! Kwam net op een ander onderwerp hier op het forum een goede site tegen waar duidelijk staat vanaf wanneer Op z'n vroegst te kunnen testen en daar stond 24 maart Haha dus dan ben k zeker te vroeg geweest!