Help?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pascale, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hallo dames,

17 februari heb ik mijn 5e IUI gehad. Vanaf gister mocht ik testen. Ik heb zondag een testje gedaan, deze was positief! Zojuist heb ik er weer een gedaan, maar het plusstreepje was veel minder goed te zien dat het plusje van zondag. Betekent dit nu dat het al een aflopende zaak is? Ik hoop het niet natuurlijk..

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Je hcg kan schommelen, je urine kan minder geconcentreerd zijn geweest en het kan betekenen dat het mis gaat....helaas is daar denk ik nu nog weinig over te zeggen.

Verlies je geen bloed? En krampen?

3. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Nee geen krampen en geen menstruatie, maar het kan nog door de utrogestan komen dat het wat langer duurt dan normaal..

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Oww succes! En ja je hcg kan schommelen inderdaad. Ik zou morgen of overmorgen nog een testje doen. En als je dan nog twijfelt, kan je volgens mij altijd een bloedtest laten doen bij je ha.
    Utrogestan heb ik vorige cyclus ook gebruikt. Mijn menstruatie bleef uit hierdoor. Ja ik bloedde wel een beetje, maar was iedere dag maar 1 veeg. 3 dgn na stoppen van de utro kwamen eindelijk de duivels.
    Heel veel succes met de komende spannende dagen!

5. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Ik wens je succes Pascale!!!

Hier in de wachtweken na IUI nummer 3.

6. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Hoe is het met je Pascale????

7. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hey kubbeltje, het is weer rustig. Die test van dinsdag was een voorbode. Donderdag heb ik heftige menstruatiekrampen gehad en aan het einde van die middag zag ik wat bloed bij het afvegen. Vrijdag is het doorgezet en sinds maandag ben ik er weer vanaf. Het is geeindigd in een menstruatie helaas. Net bij het ziekenhuis geweest voor een echo om te kijken hoe het er uit zag. Maar alles was gelukkig weer rustig en zag er goed uit. Morgen heb ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog om te kijken wat het vervolg gaat worden.. Nog even afwachten over het vervolg dus..

Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina