Thanks dames.Er zit dan niets anders op dan afwachten.En hopen dat de foto duidelijk laat zien dat ik rechtsaf ga....Wat en zenuwpees ben ik ook zeg haha zullen wel een beetje de hormonen zijn,was echt effe in paniek.Nu beetje gerustgeteld.THANKS!
het is te zien op de foto, maar lastig om te zien of die ander gevarenlichten aan had. Het kanop de foto zo lijken dat je iemand inhaalt over de andere rijstrook op een kruising/splitsing en dat mag niet. Dus even afwachten.
ben ik nu zo blond, maar had je niet gewoon kunnen remmen en wachten tot het andere licht op groen sprong?
Mona, dan had ze ook verkeerd gezeten, want je moet de richting dan ook op rijden waar je staat voorgesorteerd. Die auto met gevarenrichting stond behoorlijk lomp dus... maar ja, als het goed is niet voor niets.
haha dat vroeg ik mij idd nou ook af. Ik had niet het risico genomen door rood te gaan ivm die flitspaal. Als je het nou niet kan bewijzen is het echt zonde geld.
ik ben ook blond denk ik, waarom kon je niet wachten tot het groen was inderdaad en waarom moest je perse alla minuut langs die auto.
Niet als je ipv rechtdoor rechtsaf gaat. Daar kun je wel degelijk een boete voor krijgen. Maar goed beetje offtopic.
Voor degen die het zich afvragen: Ik heb even achter de stilstaande auto gestaan om te wachten.Ook even bij het stoplicht voor rechtdoor, maar het licht voor rechtdoor ging maar niet op groen tegelijk met het het licht voor rechtsaf.Dus hoe dan ook had ik door rood gemoeten.Bij rechtsaf was het een bewuste keuze geweest omdat ik daar ook heen moest.Dit leek mij het beste alternatief.Voor rechts stond wel op groen toen ik erdoor ging.En aangezien ik helemaal alleen was leek het mij geen goed plan uit te stappen en te vragen wat er was,daar het niet de meest frisse buurt is en al 00.30..... Maar goed hopen dat het met een sisser afloopt.
Nee dat mag niet PLUS dat het gevaarlijk is. Want als jij wacht tot dat andere stoplicht op groen gaat en dan dus een andere richting op gaat dan waar het stoplicht voor bedoeld is dan heb je grote kans dat je in botsing komt met andere automobilisten die op dat moment ook groen hebben. En wachten op een auto met pech lijkt me een beetje onzinnig. Dan sta je daar straks een uur stil..
wij hebben het wel eens gehad op een 100-weg dat er OPEENS iemand stil besloot te staan, wij uitwijken (over de doorgetrokken streep) wat bleek had de persoon voor ons zn hond los door de auto banjeren... jahoor enkele tijd later gewoon een bekeuring van 150, bezwaar gestuurd maar helaas moesten hem gewoon betalen...
Dat snap ik. Maar ze ging van de rechtsaf baan naar de rechtdoor baan en toen door rood. Ik bedoelde ermee ,dat als ts had gewacht dat het rechtdoor licht groen werd en rechtdoor was gegaan en volgens mij niks aan de hand was. En zo offtopic is het toch niet? ,want wellicht weegt de politie dit ook mee in het bezwaar.
Als je al voorgesorteerd staat voor rechts en dan ineens bedenkt, oh nee ik moet hier toch rechtdoor en je wisselt dan terwijl het licht voor rechtdoor op groen staat, mag dat niet. Weet niet hoe het zit als het licht nog op rood staat. Maar ik denk dat dat ook officieel niet mag. Maar ik bedoelde meer offtopic dat ik op jouw post reageerde ipv op die van ts. Offtopic is daarvoor niet het goede woord nee.
ok duidelijk Ik dacht dat als het nog rood is wel mocht ,maar als ook dat niet mag ,nou dan kan het toch haast niet anders dan dat ze boete kwijt schelden. Je kan moeilijk tot in de treuren blijven wachten.
Nee precies. Ik vind ook dat ze de boete van ts gewoon moeten kwijtschelden. Ik duim voor je mee Erlida!
je ziet het toch aan de blokmarkering, die is tussen de rijstroken voor t verkeerslicht toch een doorgetrokken streep, dus niet overschrijden he.
Je kan dan toch proberen om bezwaar te maken? Zou ik wel doen als ik jou was iig. Ik heb nog nooit een bekeuring gehad totdat ik me auto ging verkopen paar weekjes terug.. Kreeg paar dagen later bekeuring op de mat. 166 euries! Door rood ook! whaha was er ziek van mja heb ik weer. Precies op het allerlaatste moment toen ik me auto de deur uit deed...
Ik zou het wel vooraf melden. Je hoort soms ook wel eens dat mensen aan de kant gaan voor een ambulance ofzo en daardoor op de andere baan door 'rood' rijden. Deze word altijd wel kwijt gescholden