@ mommy Ik snap die adviezen nooit zo hoor.. Waatom MOETEN ze doorslapen Kijk het is fijnvoor jezelf als het geen jaren duurt.. Maar MOETEN?! Nee dat vind ik tever gaan... Als ik snachts echt honger zou hebben zou ik ook ff iets pakken.. Of mag dat niet meer omdat ik 'al' 21 ben.. Kindje doet het vanzelf wanneer het er aan toe is.. Niks moet alles mag
En trouwens met BV duurt het over het algemeen toch wat langet voor ze doorslapen? Dacht ik hoor weet niet zeker.. Dus sta er niks van te kijken TS als ie met 5/6 maanden nog voor een nachtvoeding komt
Dit vind ik een goede tip! Accepteren! Hier werkt het echt. Ik vond het bij Milan ook allemaal behoorlijk vermoeiend, hij sliep pas door toen hij al ruim 2 was. Maar nu, met Isabelle, die nog veel vaker wakker wordt dan Milan ooit heeft gedaan, gaat het allemaal veel makkelijker. Ik heb geaccepteerd dat ik voorlopig gewoon wat minder slaap krijg en dat zij die nachtvoedingen (ja, meervoud, ze komt nog steeds minimaal 3 keer per nacht) gewoon nog nodig heeft. Misschien niet zozeer voor de voeding, maar wel om de nacht door te komen. En echt, ik vind het niet zwaar meer! En dat terwijl ik al bijna 4 jaar lang geen een nacht door heb kunnen slapen. Je raakt er echt aan gewend, maar wel pas als je het accepteert.