zelf testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vraagteken, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vraagteken

17 dec 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen ven ik al 6 dagen overtijd. Heb al 3 testen gedaan en negatief
    Het enige wat ik heb is enorm veel witverlies zoveel heb ik anders nooit!
    Nu had ik zelf eens inwendig gevoeld en mijn baarmoedermond voelt enorm hard aan!!
    Kan je inwendig zelf iets voelen???

Groetjes

2. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Ik heb geen idee of je dat zo kunt voelen..
    Ik was zelf vorige periode ook 6 dagen overtijd, negatieve testen versleten, uiteindelijk ongi geworden..

Hoop dat het bij jou anders is!!
    Succes met testen!!!

3. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb nadat we besloten hadden om voor een kindje te gaan, ook een hele lange cyclus gehad. eerste keer 40 dagen en de keer daarna bijna 100 dagen. 2x bij de huisarts geweest en bij de laatste keer (van 100 dagen) ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar kwamen ze er achter dat ik PCOS heb.
    Weet je wanneer je een eisprong hebt gehad? Bij mij bleven die namelijk helemaal weg. Vandaar dat ik chlomid heb gekregen, maar dat sloeg bij mij ook niet aan. Uiteindelijk lijkt het afvallen van ongeveer 7 kilo positieve vruchten af te werpen. Ik kreeg ineens weer eisprongen uit mezelf.

Als ik jou was zou ik nog even wachten en anders afspraak maken met de huisarts.

4. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Kan ook zijn dat je cyclus nu langer duurt. Op hoeveel dagen zit je nu? Weet wel dat als je baarmoedermond zacht is dat je vruchtbaar bent.
    Misschien heb je zoveel afscheiding omdat je ongie moet worden. Dat is vaak zo. Hoop natuurlijk niet voor je.

Succes!

5. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi vraagteken,

ik heb zelf ook een keer gehad dat ik ver overtijd was echter bleven mijn testen negatief en bleek uiteindelijk ook niet zwanger te zijn.

Was toen al 9 maanden gestopt met de pil dus dat kon het bij mij toen niet geweest zijn maar heb om de een of andere reden toen bijna een hele cyclus overgeslagen.

Gelukkig is mijn cyclus nu weer op de rit, maar het kan dus ook bovenstaande zijn. Betreffende je baarmoedermond daar kan ik je helaas niet bij helpen.

Hoop natuurlijk voor je dat je stiekem gewoon zwanger bent!

Deel Deze Pagina