overgeven en diaree

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 1 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey,

ik was gisteren met oud en nieuw niet erg lekker toen ik naar een festje ging. Daar was ik ook steeds misselijk en had ik zweetaanvallen. Op een gegeven moment kwamen er gekruide gehaktballen op tafel die ontzettend roken. Dat was voor mij de druppel om te rennen naar het toilet. Ontzettend veel over moeten geven, :oops: en daarna lekker opgelucht. Maar helaas werd ik even later weer misselijk en dat ging op en af. Zijn naar huis gegaan waar ik nog megadiaree heb gehad en nog 2 keer vanacht. Nu gaat het weer, alleen een hele lege maag.
    Ik heb getest maar die was negatief. Maar mijn NOD is ook pas vrijdag of zaterdag. (banner klopt niet meer) Wat denken jullie, klinkt dit als een griepje (van 1 dag) of als een zwangerschap. Ik heb zelf het idee dat het te erg is voor een zwangerchap. Hopelijk herkennen anderen dit!

liefs wies

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Je kan natuurlijk altijd gewoon zwanger zijn, maar ik vrees dat je een buikgriepje te pakken hebt, schijnt heel erg rond te gaan! succes met afwahcten nog!

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    heel herkenbaar. Ik ben ook zo ziek geweest. Ik ga er maar vanuit dat het idd een buikgriepje was

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    het heeft inderdaad zo'n 24 uur geduurd, was echt buikgriep. vandaag was het over, tot vanavond met het eten. kreeg het niet weg en werd gelijk misselijk. heb nu honger, maar geen trek om te eten. een beetje weeeig gevoel in mijn buik.
    mss nog wat aan het nazeuren.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik had precies hetzelfde en had een buikgriep te pakken. Hoop dat het bij jou van iets anders is.

Groetjes,
    Elvira

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Zow.... nog een hier die met oud en nieuw niet lekker werd...
    En vandaag weer het goed te pakken...

En het is echt buikgriep hier... en meer mensen hoor je er over

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi,

ik heb dus sinds 3 dagen ook een erge diaree en overgeven. ben al 3.5kg afgevallen? zou ik naar de arts gaan of gewoon nog even wachten?

groetjes grace

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey grace, als je nu nog steeds ziek bent zou ik wel eevn met de ha bellen, omdat je zwanger bent. Om er voor te zorgen dat je geen uitdrogingsverschijnselen krijgt.

Mocht je nu weer beter zijn even extra vitamintjes nemen.... bruinbrood etc....

beterschap alvast.

Deel Deze Pagina