Ovulatie test rijtje.. :)- wie kijkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Giselle766, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Hi meiden,

Voor het eerst aan het testen met ovulatietesten... Ik denk dat ik gisteren me piek heb gehad? Moet dat niet normaal oplopen of kan hij zo inene knallen? Die knaller was rond 17h.. Rond 23h savonds getest en was al minder... Kan dat zo snel? Vanmorgen was die weer behoorlijk licht...

Wanneer springt me ei nou? Vandaag?

Ik zondag ochtend gezellig gehad met manlief en vanmorgen... Is dat voldoende of moet het echt elke dag? Lees wel wat tegenstrijdige dingen, sommige zeggen elke dag andere raden aan om de dag..
    . Help!! Heb ik goed geklust? Uiteindelijk merk ik het pas later maar vroeg me af of we beetje goed gericht hadden... Nou ik lees graag jullie bevindingen... Liefs giselle

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,7 KB
      Weergaven:
      12
  2. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik heb er zelf ook weinig verstand van maar als ik die test van de 13de zie dan vind ik die wel positief. Alleen raar dat ie weer zo snel licht is. Was de urine misschien minder geconcentreerd?
    Ik denk dat je vandaag of morgen je eisprong hebt en aangezien je zondag en vanmorgen geklust hebt denk ik dat je wel goed zit. Je zou natuurlijk morgen nog een keer kunnen klussen, het is geen straf toch ? ;)
    Succes iig!

3. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Bedankt voor je reactie!

De omslag kan wellicht komen omdat de 12e ik rond 12h smiddags heb getest... En die knaller volgende dag rond17h was??

Vandaag duidelijk rekbaar eiwit slijm.. Denk dat het wel klopt dan???

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ja, dat klopt dan wel denk ik!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je vandaag/morgen je eisprong en zou ik zeker morgenochtend nog even sex hebben. (Springt 24-48 uur na de piek)

En je hebt een korte piek zo te zien ;) vandaar dat hij om 23:30 alweer lichter aan het worden was :)

6. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Ja ga ik doen! We dan hahaha...

Maar komt dat vaker voor een korte piek??? Ik zie eigenlijk veelal meiden die 2dgn pieken...?

7. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik had ook altijd een korte piek!

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier ook maar een korte piek .
    Succes met klussen :)

9. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Ehhh dames... Ik snap dit niet.... Weer een piek..??? Of was het nog niet me piek? Allemaal met normale urine getest.... Niet te waterig of te geconcentreerd.... Gisteren afscheiding echt doorschijnend eiwit gehad.... Vandaag begon het al gelig te worden...... Wie o wie herkent dit?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,9 KB
      Weergaven:
      5
  10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm vaag.
    Ik zie dat de achtergrond van de 13e raar roze is. Is daar iets mis gegaan misschien en dat je nu pas je ei gaat krijgen.
    Als ik jou was zou ik nu die weer oplicht even 2 x daags testen. Om bijv 10 uur en erna weer om 17:00uur. Met een korte piek heb je dan minder kans dat je hem mist.

11. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Dat donkere roze achtergrond kwam omdat ik de test perongeluk iets verder dompelde naar onder.... De test streep daarentegen is wel goed donker... Donkerder dan de controle streep... Handig als ik vanavond weer een test probeer?

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik jou was zou ik het doen. En ik zou ook nog even door'klussen' als ik jou was en zo het zeker voor het onzekere nemen.

Deel Deze Pagina