Hoi allemaal, Ik ben nu 39+5 dagen zwanger en ben gisteravond gestript. Dit omdat het al een dikke week rommelt maar niet doorzet. Nu heb ik wel wat bloed en slijmverlies (sorry voor de details). Tot nu toe gebeurt er weinig, heb zo af en toe ongesteldheidskrampen. Zit er nog een kans ik dat het door pakt? Groetjes
Zeker wel kans dat het alsnog doorzet, vanwege de krampen die je hebt. Maar het kan ook zijn dat er nix gebeurt, afwachten dus. Succes!
kan wel hoor. ik ben gestript met smiddags uur of 1 en snachts uur of 3 begon het! maar was al 41+4 wkn zwanger, dus misschien was het sowieso begonnen bij mij.
Hoi Mijn vk had me ook gestript en gezegd dat dit toch met een paar uur moest gaan doorzetten anders had de poging geen nut. Ik had sinds de avond daarvoor al voorweeen in de ochtend roze bij afvegen toen gestript binnen half uur had ik weeen. Ik was al 41 weken dus had waarschijnlijk toch wel gebeurt denk ik. Succes Groetjes paula
bloed/slijm verslies wat jij hebt, kan van het strippen komen. Ik was 40 w +6 en toen ook gestript. de eerste weeen kwamen 2 dagen later. tot die tijd vanaf het strippen heb ik ook last gehad van bloed/slijmverlies. Weet natuurlijk niet of de bevalling begon vanwege het strippen aangezien ik al 41+1 was. Succes vast met je bevalling!
Even inbreken, hier en daar lees ik het woord 'strippen' op het forum... en ik vraag me eigenlijk af wat dat nu toch is ! Of is het wat ik denk dat het is, namelijk onderaan gewaxt?? Alvast bedankt voor eventuele antwoorden !
ze breekt ze daarbij niet er is gemiddelt een kans van 1 op 3 dat daardoor weeen op gang komen vaak verlies je wel je slijmprop maar als de weeen niet doorzetten maakt je lichaam die slijmprop opnieuw aan
Bij mij is er in de ochtend gestript rond 9 uur en pas om 23 uur begon het.. Wel direct in alle hevigheid hahaha. Maar daarvoor nergens last van nog.. Dus kan wel zeker dat het nog gaat beginnen hoor! Succes! Misschien even een wandeling maken?
Bedankt voor jullie antwoorden. Dan hou ik nog even hoop haha. Heb momenteel weer krampen dus hoop dat het door gaat zetten. Anders komt de vk morgenavond weer langs. Ach jah, je moet toch wat op oudejaarsavond haha
Hoi hoi, De krampen worden wat heftiger nu maar totaal geen regelmaat in. Heb ff paracetamol ingenomen kijken als het afzakt. Zo niet dan weet ik dat het begonnen is en dat het niet wat anders is. Heb het momenteel ook ijskoud dus ga straks even onder een lekkere warme douche. Zou het dan toch doorzetten??? Vond het nu wel spannend worden.
Spannend meis!!! Idd lekker even een warme douche! Dat helpt. Zet een stoel neer en blijf lekker een half uur zitten Ik duim voor je dat het doorzet!!
een warme douche kan ook wel eens helpen hou je wel even in de gaten hoor want vind dit altijd zo spannend succes en hopelijk heb je snel je wondertje in handen