iemand een idee

Discussion in 'Zwanger worden' started by mama aes, Jul 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    Ik ben 3 juni ongesteld geworden na het verwijderen van mijn spiraaltje.
    Nu heb ik volgens mij 10 dagen geleden mijn ei gehad.(veel vruchtbaar slijm)Nu heb ik ongeveer sinds twee dagen hele zere borsten ze steken echt kan er zelfs niet van slapen. Nu heb ik vandaag een test gedaan maar die was neg. Bij de vorige zwangerschap was ik erg misselijk daar heb ik nu geen last van.
    Hebben jullie een idee?
    Oh ja kun je ook wel symtonen hebben en nog geen genoeg hcg in je urine De symptonen moeten toch ook van het hcg hormoon komen
    groetjes gerdien

2. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Volgens mij kan het wel, symptomen en een negatieve test. Alleen bedenk ook dat de pijnlijke borsten heel goed nod kwaaltjes kunnen zijn. Heb ik ook elke maand.
    Als je ei 10 dagen geleden geweest is, ben je nu ongeveer 4 dagen voor nod. Dus t lijkt mij ook nog wat vroeg voor zwangerschapskwaaltjes, maar ook voor een posi test.
    Succes meid!

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb ook last van mijn borsten als ik ongi moet worden...
    Nog een paar dagen wachten en dan kun je een test doen!

4. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    maar ik had eerder nooit last van mijn borsten hoelang voor je ongesteld moet worden kreeg je last ven je borsten dan?

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik had het eerst altijd van ei tot ongi, nu een paar dagen van te voren.

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik had er eerder ook nooit last van! Ik heb het vanaf mijn eisprong.
    Moet wel zeggen dat het op dit moment weer minder wordt, terwijl ik nog niet ongi ben geworden.

7. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    ik hoop dat het iets goeds betekend maar ik kan het van mij niet voorstellen dit is nog maar de eerste ronde.
    Bij Anne was ik wel heel snel zwanger ben toen1aug met de pil gestopt ben toen in oct ongesteld geworden en het was daarna gelijk raak

Share This Page