Door wekker heen slapen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 16 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Wekker verder van bed. Kinderen wennen er heel snel aan en horen het dan niet meer. Ik word alleen wakker van man zijn wekker als hij er ruzie mee heeft en de wekker niet uit krijgt. De kinderen slapen er gewoon doorheen, die wekker gaat nog loeihard ook.

2. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Meerdere wekkers zetten. Ik ze er altijd een stuk of 4 als ik vroeg mn bed uit moet

En wekker verder van bed ook zeker proberen. Wie weet worden de kinderen helemaal niet wakker of wennen ze snel?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ja dat wilde ik ook zeggen. Sporthorloge hebben ook vaak een wekker, als je dan de trilstand erop zet wordt ook niemand anders wakker.

Adje vindt dit leuk.
  4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik wordt al wakker al er een draait in bed dus wordt wakker van zijn wekker. En klaar wakker. Dus tik hem dan nog paar keer aan zo van hop der uit. Soms klaagt hij okk dat wekker niet is afgegaan maar volgens mijn tikt hij hem gewoon half slapend uit en gaat verder met tukke.
    Ik ben gewent snachts vaak mijn wekker te zetten om zoon zijn bloedsuiker te testen dus wekker betekend uit bed springen voor mijn. Ik slaap erg onrustig en wordt snel en vaak wakker. Dus is hij niet wakker van zijn wekker tik ik hem aan om dat kreng uit te zetten. . Zijn wekker staat kei hard en wordt hij soms echt niet wakker van. Moet hem dan echt aantikken. Mijn wekker staat op zijn zachts, radio zendertje en hoor je echt heel zachtjes de radio en ben ik al wakker. Soms best frusterend

Ysabella vindt dit leuk.
  5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zet mijn wekker voor mijn vriend.
    Hij zet ook zijn eigen wekker en daar word ie eigenlijk ook altijd wel wakker van maar de mijne staat voor de zekerheid.
    Als die zijn wekker uit drukt en er niet gelijk uit gaat geef ik hem een zetje.
    Zelf val ik heel makkelijk weer in slaap.
    Zijn telefoon staat snachts uit dus meerdere wekker kan die zelf niet zetten.

Kinderen worden er nooit wakker van.
    Normaal is die doordeweeks niet thuis, momenteel wel en zijn wekker gaat altijd ergens tussen 3 en 5.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dit inderdaad. Voorheen zette ik altijd 6 wekkers om de 5 a 10 minuten met een ander geluidje. Werkt prima. Inmiddels is de jongste mijn wekker..

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Voor mijn man was in dit geval zo'n Wake up light toch echt de oplossing.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb de wekker van mijn fitbit charge 3 geprobeerd vanochtend en dat werkt goed! Ding trilt wel als een gek dus ik denk dat mijn man er ook wakker van zou worden ;) (hij was vanochtend al weg)

Adje vindt dit leuk.
  9. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.227
    4.457
    113
    Vrouw
    Je hebt van die apps dat je de wekker pas uit kan zetten als je een som hebt opgelost, of een qr code scant (die je ophangt in de badkamer, hard met de telefoon moet schudden etc. Zijn er een hoop te vinden, enige nadeel is dat je dan wakker wordt van wat gevloek en getier "Het is kwar over 6, wat de hel is 42*3-7... Laat me met rust".

NiVa0230, Ansel en Zara75 vinden dit leuk.
  10. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Mijn man heeft zo'n rekenprogramma en neemt in de ochtend vaak mijn telefoon ol als rekenmachine te gebruiken. :roflmao: Maar goed, hij staat zelf op iig en dat is een hele verbetering. Voorheen ging hij gewoon weer terugliggen. :confused:

Oilell vindt dit leuk.
  11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Wat hij kan proberen:
    Meerdere wekkers op zn telefoon zetten met tussen iedere wekker 2 minuten.
    Mocht hij de 1e wekker half in slaap uitdrukken, gaat na 2 minuten alweer de volgende. In 2 minuten tijd kan je niet weer zo erg in slaap vallen, dat je een 2e wekker niet hoort ofzo.

Naast mijn hoofd kan je een bom af laten gaan en dan nog word ik niet wakker.
    Dus ook altijd gedoe met wekkers. Heel veel geprobeerd.
    Tot ik dus 3 of 4 wekkers ging zetten met daar maar 2 minuten tussen. Het werkt zelfs zo goed, dat ik ook van een minder harde wekker wakker wordt.
    Alleen mn laatste wekker, dus als ik er ECHT uit moet, is irritant.

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    :roflmao::roflmao::roflmao:

13. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Je kan ook een rijdende wekker proberen, dan moet je echt je bed uit om de wekker te vangen zodat je hem uit kan zetten.Hoef je er maar 1 te zetten ipv 4 ofzo.

Ansel vindt dit leuk.
  14. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Als het echt héél vroeg is, slaag ik erin om die beide wekkers slapend af te drukken :eek: TS: ik herken je man zijn probleem... Hier moet mijn man meestal iets voor mij opstaan (waardoor hij mij een half uurtje later kan komen wakker maken). Zelfs hij moet soms drie keer komen zeggen dat het tijd is om op te staan vóór ik het ook écht gehoord heb (zelfs slapend ‘ja’ antwoorden lijkt hier geen probleem te zijn :oops:). Vervelend wel als het bij jullie net andersom is en hij eerst op moet. Ik kan me best voorstellen dat jij er dan niet op zit te wachten om zijn wekker te spelen...

Zouden je kinderen echt wakker worden moest je de gsm wat verder leggen zodat hij wel uit zijn bed moet? Hier worden ze van zo’n zaken meestal niet wakker (toch niet om 5u, rond 6u moeten we wel wat oppassen met al te veel geluid).
    Het verder weg leggen zou wel kunnen helpen denk ik (al kan het soms zelfs dan nog mislopen. Heb hier wel al eens geslaapwandeld richting telefoon).

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Mischien een wakeup light? Dat blijft door gaan maar is niet zo irritant qua geluid.

Kan het mij overigs niet voorstellen. Gaat de wekker dan zijn wij beide direct wakker. Snoozen schijnt enorm slecht ye zijn dus dat doen we niet.

16. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Haha, hier heb ik nog nooit van gehoord :D:D:D

En dat jij dan degene was die uiteindelijk kon beginnen schieten :roflmao: Arme jij!

17. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Wekkers die je moet vangen (haha!), wekkers waarnaar je moet schieten, wekkers die je doen rekenen,... wij lopen duidelijk achter met onze ouderwetse klokradio :roflmao::roflmao: Wist totaal niet dat dit allemaal al bestond! (moest mijn huidige ’wekker’ (mijn man) ooit aan vervanging toe zijn, weet ik dus al in welke richting te zoeken ;):D graptje)

18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Weer zo'n gadget op Amazon geweest,vreselijk.

19. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.017
    3.671
    113

Of een stroomstootwapen:):roflmao::roflmao::roflmao::D zie het al helemaal voor me.

Hier totaal geen moeite met opstaan. Als mn wekker gaat gelijk huphup eruit ik doe niet aan snoozen.

Wel vervelend als mensen er echt doorheen slapen.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.516
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik moest nog denken aan die zelfbedachte machines van "uitvinders" Willie Wortel en Inspector Gadget waarbij er dan zo'n heel mechanisme met rollende ballen en tandwielen in werking werd gesteld bij het afgaan van de wekker, en ze op het eind met een klomp/hamer/emmer water wakker werden gemaakt :p

Kolibrie2 en esklessebes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina