Afgelopen nacht om 00.48u ben ik 2x gebeld op mijn huis telefoon door een voor mij onbekend nummer. Het is een nummer met een landcode die ik helemaal niet ken, en ik heb dus niet opgenomen. En me gewoon weer omgedraaid in me bed. Maar nu ben ik toch nieuwschierig wie er heeft gebeld... Sowieso heeft bijna niemand mijn huis telefoonnummer. Alleen mijn familie en een paar vrienden. En niemand daarvan zit nu in het buitenland. Mijn nummer is ook geheim, dus niet zo uit een telefoonboek te halen. Weet iemand misschien vanuit welk land er is gebeld. De eerste cijfers zijn: 00121432
het zou amerika kunnen zijn, dat begint met 001, en dan is 214 de area code, dat is omgeving Dallas, Texas
001 is toch VS? Misschien zat er egens in VS een kleuter te spelen met telefoontoestel... haha, de volgende cijfers 214 staan voor regio Dallas. Dat zou ook de tijdstip verklaren. oo, ik zie dat we tegelijkertijd reageren allemaal...
Woww jullie zijn echt goede speurders! Ik denk dat we het dan al weten.... Mijn man heeft verre familie in Amerika wonen. Maar die hebben ons huis nummer helemaal niet. Maar denk dat mijn schoonloeder die aan hun heeft gegeven toen ze daar een paar maanden geleden op vakantie was. Grrr en bedankt schoonmams, heb niet voor niks een geheim nummer.
Ik wist het toevallig want ik heb daar ook in de beurt gewoond maar nu weet je in ieder geval wie het was. Mijn oma hield ook nooit rekening met het tijdverschil, beetje jammer.
Helpt het als je het volledige nummer even in google zet en ermee zoekt? Misschien krijg je wel het telefoonboek van Amerika voor je neus. Ik weet wel dat er een Nederlandse site is waarmee je kan zien wie je gebeld bent. ( Gebeld.nl ) Maar het zal wel niet helpen voor buitenlandse nummers.
Ik denk tenminste dat deze mensen het zijn, ken echt niemand in Amerika. En deze mensen wonen inderdaad in de buurt van Dallas. @barbara, ik had dit uiteraard al geprobeerd.