bezig sinds sept 2010--> nog niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anne85, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

zijn er nog meer meiden die al bezig zijn sinds september 2010 en die nog niet zwanger zijn???

groetjes Anne

2. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf augustus en helaas nog niet zwanger.:( Gaan jullie voor een eerste kindje?

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hoi Anne,

Ik :D

Wij zijn juni 2010 met de pil gestopt en toen hebben we 3 maanden met condoom gevreeën. Vanaf eind september hebben we ze in het nachtkastje gelaten en zijn we bezig voor een kindje.

De eerste 4 maanden had vooral mijn man zoiets van "we zien het wel" en vond hij het niet nodig om gericht te vrijen. In zijn gedachten kan een vrouw elk moment van de maand zwanger worden en zijn de vruchtbare dagen onzin.
    Toen ik na de 4e maand ongesteld werd ben ik zo verdrietig en teleurgesteld geweest dat mijn man daar best van is geschrokken. Hij had geen idee dat ik er zo mee bezig was. Vanaf maand 5 zijn we dus gerichter gaan klussen en zijn we actiever geweest rond de eisprong.
    Over 6 dagen kan ik testen en mocht ik dan niet zwanger zijn gaan we dus ronde 7 in.

Hoe gaat het bij jullie? Ik bedoel...zijn jullie er echt veel mee bezig of laten jullie het voorlopig nog op z'n beloop?

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy dames,,
    wij zijn ook sinds sept 2010 bezig voor ons eerste kindje..
    nu ben ik 2 weken en 3 dagen overtijd en testen blijven nega:S
    beetje appart terwil ik gewoon om de 28 dagen ongi werd, kon de tijd erop zetten..
    heb een aantal symptonen en al 3 weken las van..:
    tepelhof groter, meer bultjes erop en aders duidelijker te zien en gevoelige tepels, met vlagen misselijk, veel plassen, soms raar gevoel in buik, humeurig..
    groetjes

5. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    Hier ook rond die koers gestopt met de pil (wel wat eerder maar vanaf die tijd er echt voor gegaan)
    Voor ons een tweede kindje, bij mijn dochtertje al in de 1e ronde zwanger, dus nu wel even wennen dat het wat langer duurt!
    Dacht dat ik er niet zoveel mee bezig zou zijn, hebben er toch al eentje.....maar niets is minder waar hoor! wil zo graag weer zo'n wondertje in mijn buik voelen!
    Nog even geduld hebben dus!

Dames, succes allemaal

Bellamanuela, vreemd je, toch echt wel zwangerschapssymptomen, al een bloedtest gedaan? hopelijk toch echt wel zwanger!

6. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    heyy,,
    ja heb vrijdag bloedgeprik, krijg morgen of woensdag de uitslag..
    is dus erg spannend voor ons..
    en idd klachten.. wij snappen het ook niet..
    ik laat het morgen weten:D
    groetjes

7. anne85

anne85 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik Wil er niet teveel mee bezig zijn maar helaas lijkt bijna wel obsessie
    Te Worden, bij jullie ook? En dan elke keer die teleurstelling..
    Geen positieve test pfff spannend zeg, laat je t weten morg?
    Hier Nog geen ei dus denk deze maand niets... Overigens 1e
    Kindje, jullie ook. 1 de tweede niet? Maf dat eerste meteen raak.was
    En Nu moet wachten.. Sorrie voor kromme zinnen nieuwe
    Mobiel Met swype lastig. Haha

Groetjes

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou het nog een paar maanden aankijken en met ovulatietestjes klussen (via sensitest online hele goedkope en kun je een paar maanden vooruit, moet je die stripjes hebben)..
    hoef je ook niet om de dag te klussen (is op een gegeven moment ook niet heel spontaan meer) en als het met 10 maanden nog niet gelukt is zou ik naar de huisarts gaan..

Ik ben zelf na 12 mnd naar de huisarts gegaan en inmiddels zijn we 3 jaar bezig en nog niks. Ik hoop dat jullie dat bespaard blijft.
    Probeer het eerst met die testjes. Ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!

Groetjes

9. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hallo allemaal,

Hier ook sinds september 2010 gestopt met de pil en bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Heb erg lang moeten wachten op mijn eerste natuurlijke menstruatie.
    Mijn cyclussen zijn nog steeds niet regelmatig, maar worden gelukkig al wel wat korter. Sinds deze maand begonnen met ovutestjes, temperaturen en Etos zwanger worden capsules, ben heel benieuwd !

Ik probeer er ook niet zoveel mee bezig te zijn, maar dat lukt dus niet. Ben er soms wel de hele dag mee bezig. Op mijn werk kom ik ook veel in aanraking met zwangere vrouwen en in mijn vriendenkring raken ook steeds meer vriendinnen zwanger. Dit maakt het soms ook niet altijd gemakkelijker.
    Hopelijk is het gauw raak, we moeten maar positief blijven !!

Jullie ook allemaal succes !!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) er niet/minder mee bezig zijn is heeeeeeeeeel lastig..
    het helpt echt niet om sneller zwanger te worden hoor..dus lekker mee bezig zijn en van genieten!

11. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Muppet80 Jah inderdaad het maakt ook allemaal niks uit..
    Alleen manlief wordt er soms wel eens gek van haha. Moet hij er maar voor over hebben dan.

Ik lees dat jullie al 3 jaar bezig zijn, jeetje dat is erg lang zeg. Stelt dat van mij nog niet zoveel voor als je het met elkaar vergelijkt.
    Lijkt me zeker niet gemakkelijk..

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    het is zeker niet makkelijk, maar nu wel eenmaal echt bezig zijn met zwanger worden (middels icsi) is het achteraf toch nog best snel gegaan! Heel gek..

13. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Hopelijk mag het voor jullie ook snel raak zijn!
    Elke keer toch weer heel erg spannend..

14. Nicole79

Nicole79 Lid

31 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook vanaf september 2010 bezig om zwanger te raken.
    Nu zijn vrienden van ons ongeveer gelijk met ons begonnen en die zijn inmiddels 3,5 maanden zwanger. Wij moesten wel even onze tranen inslikken toen wij het hoorde. Wij gunnen het hun van harte, maar zouden het zelf ook zo graag willen.
    Sommige mensen zeggen dat ik/wij er te veel mee bezig zijn en dat het daarom niet lukt. Nu wil ik niet vervelend doen maar hoe kan je er nu niet mee bezig zijn als je het zo heel graag wil. En ik geloof ook niet dat een zaadcelletje een andere kant op gaat zwemmen omdat ik er “te veel” aan denk. Ik heb onze ha ook al 2 keer gebeld aangezien mijn cyclus ook niet echt heel regelmatig is 29-24-25-32-26-31-?. Hij zei dat wij terug moesten komen als we na een jaar nog niet zwanger zijn en dat er maar weinig vrouwen een regelmatige cyclus hebben. Ook zei hij dat als je 15 jaar de pil heb geslikt het uitzonderlijk is dat je gelijk vanaf het begin weer een regelmatige cyclus heb. Het liefst zou ik willen vragen aan hem of hij mij en mijn man wil “controleren” of alles wel goed is bij ons, wellicht dat ik dan meer rust in mijn lijf zou krijgen dan nu. Wat denken jullie moet ik misschien toch de vraag stellen of ben ik misschien toch te vroeg daarmee? Ik ben ook bang dat de ha zegt dat hij dat nu niet gaat doen.

Ik hoop dat wij allemaal heel snel zwanger mogen zijn en een mooie gezonde baby op de wereld mogen zetten.

15. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    Ik zit er soms ook wel eens aan te denken om naar de huisarts te gaan, maar ik heb vorige week met een gynaecoloog gesproken en die gaf ook al aan dat ik mijn lichaam minimaal een jaar de tijd moet geven (na 11 jaar pilgebruik). Eerder wordt er niets aan gedaan of actie op ondernomen.

Ik vindt het lastig om te moeten wachten (wordt er dan soms ook wat onzeker van), maar probeer het toch maar te doen.. Ik heb wel zoiets van als het dit jaar september nog niet gelukt is dat ik dan wel meteen aan de bel trek. Hopelijk is dat niet nodig.
    Dus we hebben nog even de tijd..

Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak !!

16. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    bloedtest was negatief:(
    we snappen er niks van..
    moet nu wachten tot volgende week vrijdag en als ik dan nog niet ongi ben dan weer test.. groetjes

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @bella; balen meid.. :(

@Summer; dan zit er idd weinig op dan nog ff doorklussen met ovu testjes. Je hebt wel een lange cyclus, maar zoals het lijkt begint hij nu wat gelijkmatiger te worden.. spannend allemaal he?

@Nicole; zo liep mijn cyclus ook ongeveer, van 24 tot max 30. Maar gemiddeld was het tussen de 26 en 28 dagen. Omdat het basis probleem bij mijn man ligt hebben ze nooit naar mijn cyclus gekeken etc. Klus je met ovulatie testen? dan zou ik dat nog een maand of 4 gebruiken en dan naar de ha gaan.. ik ging ook met 10 maanden zo ongeveer omdat we toen alles wel hadden geprobeerd. (pilletjes/ovu testjes/om de dag klussen)

18. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier bezig sinds jan. 2010......zie mijn onderschrift: logisch dat het niet lukte:(.....Succes meiden!!!

19. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nicole: dat vind ik nou ook! Ik hoor ook alleen maar: je moet er niet teveel mee bezig zijn. Ik krijg dan het gevoel dat mijn 'denken' ervoor zorgt dat ik niet zwanger wordt. Niet echt een lekker gevoel!

Mijn man vindt gelukkig dat ik er niet teveel mee bezig ben. Ik denk er heel veel aan, maar ik probeer er wel rustig onder te blijven.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Balen meid:(
    Wat raar dat je nu zolang overtijd bent hé! Heeft de huisarts er verder niets over gezegd?
    Bah, ik kan me voorstellen dat je er ontzettend van baalt!

Bij ons zijn ook vrienden na ons begonnen en zij waren gelijk de 1e maand zwanger. Tuurlijk ben je dat super blij voor ze maar ergens in je achterhoofd hoor je dan wel: waarom wij nou niet:(
    Ach ja, volgens de huisarts is 6 maanden echt nog heel vroeg en hebben we nog alle tijd om te proberen voor we naar de huisarts moeten.....:x het liefst zou ik maand 2 al zijn gegaan...hihi

Deel Deze Pagina