hoe vaak vrijen voor zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoe vaak sex toen je zwanger bent geworden

1. elke dag

2. om de dag

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meiden

hier de vraag.
    hoe vaak hebben jullie gevreeen om de dag of elke dag toen je zwanger was?
    ik ben daar heel nieuwsgierig naar. zo kunnen we misschien zien wat het beste is om te doen.

want veel zeggen om de dag. maar er is in 2009 een onderzoek geweest. en als je slecht zaad had en je had elke dag een zaadlozing werd bij 81% van de mannen het zaad beter. bij slecht 19% werd dit slechter.
    vandaar mijn vraag hihi

liefs sunlight

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik neem aan dat je met deze poll bedoeld tijdens de ovulatie toch? In dat geval drie dagen lang elke dag, de dag voor ik mijn ovulatie verwacht, de dag dat ik denk te zullen ovuleren en de dag er na. Hopelijk heb je er wat aan, zag dat ik wel in de minderheid ben;).

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hee! ik ben op het moment nog niet zwanger dus ik kan er niet over meepraten wat beter is maar wij vreeën de eerste paar maanden alleen wanneer we er zin in hadden maar toen we 4 maanden bezig waren hebben we toch maar besloten om gerichter te vrijen.
    Wij vrijen vanaf deze maand een week voor de ovulatie om de week, 3 dagen achter elkaar vanaf de positieve ovulatietest en daarna nog een paar keer om de dag.
    Hopelijk heeft het resultaat!

Ik denk verder dat het totaal afhangt van de match tussen het ei en het sperma en hoe de gezondheid ervan is. We hebben vrienden die bijna elke dag vreeën die na 3 maanden zwanger waren maar we hebben ook vrienden die zoiets hadden van we zien het wel en toch de 1e maand al zwanger waren.
    Je weet het nooit....

4. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ist al twee keer gelukt met elke dag (tijdens de vruchtbare periode)

5. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    wij zijn nu in ronde drie en de afgelopen twee maanden hebben we maar 4 keer in de vruchtbare periode gevreeen.

ik vind het nu wel lang duren en gaan nu meer vrijen, om de dag en dan in de vruchtbare week elke dag.

omdat ik niet helemaal weet hoe mijn cyclus is wil ik echt meer vrijen!

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

3 dagen achter elkaar of vaker? en verder dan niet of alleen wanneer jullie zin hadden?

7. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    @petra, jij heb wel een mooie cyclus hoor.. ik had de eerste maand een cyclus van 32 en vorige maand een van 34.
    ik weet dus niet precies hoe en wat en moet steeds heel lang wachten voor ik weer kan testen.

;)

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor dat je vaker wilt vrijen omdat je niet weet hoe je cyclus gaat doen!
    Ik zou zeggen..verleiden die man :D

ik heb wel een vrij regelmatige cyclus alleen de laatste 2 maanden gaat m'n lijf weer net anders doen dan anders. gggrrrr. normaal eisprong op dag 14 , vorige maand op dag 16 en nu op dag 18. ach ja...we wachten maar weer braaf af...wat inderdaad veeeeeeeeel te lang duurt;)

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier deze maand elke dag gedaan rond de eisprong en met goed resultaat!

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden bedankt voor het invullen van de poll.
    wij hebben nu ook een week lang elke dag gedaan. en hopen dat het goeie resultaat geeft!
    ik ben heel nieuwsgierig haha.
    voor eht eerst in mijn leven een posi ovu test gehad dus dat vond ik al helemaal super. wie weet over 2 weken een posi zwanger test hahaha.

liefs

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Mag ik vragen hoelang je na de eisprong dan doorgaat met klussen? Ik bedoel...hoeveel dagen vrijen jullie dan in totaal rond de eisprong?

ik heb deze maand op dag 14,15 en 16 een knalpositieve ovulatietest gehad en 3 dagen achter elkaar geklust. (eisprong is normaal op dag 15) toen waren de testen op en omdat ze alle 3 zo knal positief waren heb ik er geen meer besteld bij sensitest. dag 17 niet geklust en op dag 18 voelde ik veel steken dus toen wel geklust omdat ik dacht dat, dat dan toch mijn eisprong zou zijn.
    zal je net zien.....;) Daarna niet meer geklust omdat manlief toen 2 dagen op stap was gegaan en ik sliep toen hij thuis kwam.
    Hopelijk is het genoeg geweest....

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier hebben we het op vruchtbare dagen elke dag gedaan. 3 dagen achter elkaar. Met goed resulaat !

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

gefeliciteerd! had jij ovulatietesten gebruikt?
    ik heb in principe ook in vruchtbare dagen geklust...had 3 knaltesten en maar goed...ik kan alleen maar afwachten;);)

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nee, nooit gebruikt. Ook niet toen we bezig waren voor de eerste. Ik voel me eisprong altijd zelf. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak !

15. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb die maand twee keer sex gehad. Met 1 dag tussenpauze. 1 keer op mijn "beetje vruchtbaardag" en 1 keer op mijn "super vruchtbaardag".

16. Chai

Chai Niet meer actief

Misschien 3x per maand hier en was de 2de ronde zwanger. :)

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo wat hebben hier veel mensen mazzel. zo snel zijn jullie allemaal zwanger echt super!
    toch zijn er ook nog best veel mensen die door elke dag sex zwanger zijn geworden! wij moeten ook weer afwachten op nod.

18. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben deze ronde (voor het eerst) 5 dagen achter elkaar gevreeën - 3 dagen voor posi ovu test (wat een uitkomst die testen trouwens!!!) en voor de zekerheid nog 2 dagen na mijn posi ovu test. Zie het resultaat in mijn handtekening. ;)

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    dat is altijd leuk nieuws. zo krijg ik weer een beetje meer hoop haha

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha sunlight, ik wilde net hetzelfde typen!
    hoeveel dagen moet jij nog wachten tot testen?

Deel Deze Pagina