het lijkt mij dat het inderdaad de meiden is. misschien zijn ze gevallen, waren ze verwond, konden niet verder, of een kon niet verder en ander bleef er ook bij en uiteindelijk overleden, uiteindelijk door roofdieren aangevallen of naar hun overlijden opgegeten, of gewoon door roofdieren aangevallen, Pff erg hoor en dan zijn het ook nog zulke jonge meiden en wat betreft botten tja, zoals er nu uit ziet lijkt er alleen schoenen met menselijke resten te zijn gevonden, dat zou dus waarschijnlijk betekenen dat de voeten van de personen van die schoenen dus nog gewoon in de schoenen zitten, en dan kan je denken aan bot weefsel, vlees weefsel en noem maar op althans ik denk dat alleen schoenen zijn met menselijke resten, ik hoop dat er nog goede onderzoek resultaten zijn te behalen uit die resten, bij telegraaf zijn zelf de foto,s van de schoenen te zien, tja in de buitenland weet je gewoon nooit hoe ze het nieuws brengen wel erg hoor het zou ze me daad werkelijk zijn, als ouders weet je denk door die 2 paar schoenen al dat ze dan is
Vocht en warmte, dan gaat het hard hoor... Ze zijn al 2,5 maand vermist! Misschien dieren. Het klinkt iig ranzig en mensonterend!
Het heeft er alle schijn van dat dit om de meisjes gaat. Sneu hoor... Wat er precies is gebeurt zal wel moeilijk zijn om te achterhalen. Het zou extra zuur zijn als het domweg om een verdwaling gaat.
VRIJDAG 20 JUNI De politie vermoedt dat de menselijke resten die donderdagavond werden gevonden in Panama afkomstig zijn van Kris en Lisanne. In een forensisch laboratorium in Panama worden de resten onderzocht, dat kan een paar dagen duren. LIVEBLOG: Lisanne en Kris vermist | RTV Utrecht
Het is toch vreemd, ze zijn dan echt van het pad afgeweken......lijkt me dat je dat niet snel doet...... Hier was geen pad toch? Het is wel aannemelijk dat het met wilde dieren te maken heeft denk ik, maar de vraag is of we het fijne er van zullen weten. Er is dan niks meer om onderzoek op te doen. Het lijkt me vreselijk om niet te weten wat er is gebeurd........ En daarbij het idee dat er misschien wel iets misdadigs is gebeurt, maar dat dat niet meer te achterhalen valt.....
Stel dat de meiden vermoord zijn of door dieren opgegeten dan kunnen ze dat vaak wel achterhalen op afdrukken in de botten. Het zullen je kinderen maar zijn geen waardige begrafenis/afscheid maar ten prooi gevallen aan de jungle. In welke vorm dan ook. Maar ben blij voor de ouders dat ze het nu af kunnen gaan sluiten. Ik krijg in elk geval kippenvel van zo'n verhaal
Ik heb hier niet alles gelezen, kan erg slecht tegen zulke berichten. Mijn man zag laatst of las laatst een man die kenner was in dat gebied, die het zeer aannemelijk was dat er dit is gebeurt: Meisjes raakten de weg kwijt, kwamen bij de rivier, hun spullen hebben ze daar neergelegd, ze hebben geprobeerd naar de andere kant van de rivier te komen, het lijkt nl. een rustige rivier maar heeft ene sterke onderstroom. Een van de 2 is meegesleurd, ander erachteraan, ze zijn verdronken, en aangespoeld en door beesten opgegeten. Ik vind het niet onlogisch klinken, zeker vanuit ene kenner gezien van dat gebied. Ik hoop dat er snel een antwoord komt, die ouders zullen door ene hel gaan.
Jeetje wat 'fijn' dat er nu hopelijk wat duidelijkheid komt voor de families. Vraag me ook af wat er gebeurd is, denk niet dat ze vermoord zijn want waarom lagen hun spullen dan nog gewoon in de jungle?
Klinkt heel logisch en ik hoop ook dat ze dan maar op een 'natuurlijke' manier zijn gestorven hoe erg dat ook is. Maar stel hen zou wel iets zijn aangedaan en ze zijn ergens voor oud vuil achter gelaten dan komen we er misschien wel nooit achter en dat zou toch vreselijk zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je zou verdwalen, maar dat is tegelijkertijd mijn ontwetendheid, aangezien ik daar nooit ben geweest. Dus misschien ben je al vrij snel de weg kwijt. Ik hoop zo dat ze nog wat aanknopingspunten vinden. En iemand zei dat het zuur was,( verdwazlen)kan ik ook begrijpen. Mochten ze simpelweg zijn verdwaald, dan was er wellicht nog een kans geweest om ze te redden...... Hoe dan ook het is heel verdrietig dit....