Latere gevolgen orkaan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door heidiane, 29 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    https://nos.nl/artikel/2247974-puerto-rico-verhoogt-dodental-orkaan-maria-naar-bijna-3000.html

Wat ingrijpend! Ze tellen ook de doden mee als gevolg van de 6 maanden stroomstoring, veel nierpatiënten die afhankelijk waren van dialyse en hartpatiënten zijn slachtoffer geworden. Naast al de anderen wat al erg is krijg ik kippenvel. Wat moet je jezelf machteloos en radeloos voelen als je niet meer kan dialysen, wat hartpatiënten niet meer kunnen bij stroomstoring zou ik even niet weten

2. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ja dit is wel erg idd.

3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Heftig hè :(

Ook wel eng hoe afhankelijk we zijn van stroom e.d. Ik ken een jongen die te vroeg werd geboren en per direct beademing nodig had. Was er geen stroom door een flinke onweersbui. Jochie heeft het overleefd, maar is nu flink geestelijk beperkt. Hoe machteloos moet je je dan inderdaad voelen... Zowel doktoren als de ouders :(

4. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    De meeste plaatsen in PR hebben nog steeds geen stroom. Mijn vriend komt daar vandaan en heeft daar familie wonen waar we al maanden niks van gehoord hebben. We hebben dus geen idee hoe het met hun gaat.
    En erge is nu ook nog het orkaan seizoen is weer begonnen (of kan elk moment beginnen) PR is niet in staat nog zo een klap aan te kunnen, het gaat echt jaren duren voordat het weer opgebouwd is.

5. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Vreselijk wat een onzekerheid dan.

6. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat enorm heftig zeg!:(

7. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ja je voelt je echt machteloos want je kan vanuit hier ook niks doen. Het is afwachten tot de stroom het bij hun weer doet, wat wel even kan duren... :(

Deel Deze Pagina