Het is waarschijnlijk die oude kerel en die is al lang dood. Hij had wel het lef om bij de begrafenis te zijn Ben heel benieuwd
Of je voelt je daardoor juist goed. Dat eindelijk de dader is gevonden, al is het een familielid. Je weet het niet hè. Denk eerlijk gezegd dat dat een van de redenen is dat er veel mannen hebben meegedaan. Om de dader te vinden juist via verwantschap.
Ik kom uit de buurt... Volgens mij zijn er nog steeds verdenkingen. Ik weet dat een hoop mensen van daar hem als schuldige zien. Ben echt heel benieuwd zometeen...
Lijkt me vrij gruwelijk om te ontdekken dat een familielid dit op z’n geweten heeft. Dat betekent niet dat het niet óók goed kan voelen...
Wauw...Weten wie het is...Maar hij is spoorloos...Dat moet toch niet te verkroppen zijn voor de familie...Je zou toch naam en toenaam vrijgeven zodat hij alsnog kan worden opgepakt...Ik ben er misselijk van...20 jaar je mond houden en hem smeren naar het buitenland...Niks anders dan een laffe hond...
Gruwelijk zeg, hij was dus ‘gewoon’ een passant dachten ze... bah zeg... Hopelijk kunnen ze ‘m snel opsporen nu en oppakken.
Wel sneu. Die man is het graf in gegaan met de verdenking van moord. Terwijl hij er dus niks mee te maken had
Daarom ben ik helemaal geen fan van die man hij stook de boel zo vaak op en nu blijkt maar weer dat er een hele andere verdachte is.