Walgelijk.. heb er geen woorden voor. Profiel wat ze schetsen van daders is dus gewoon waar. Dat daders later nogmaals teruggaan naar t plaats delict. Hoop echt dat ze hem heel snel opsporen!
Wat een hel voor de familie. Ik hoop dat ie levend gevonden word maar t zou me niet verbazen als hij niet meer leeft
Hoop dat ze hem snel alsnog te pakken hebben, neem aan dat hij niet de enige is die bekend is met de survival technieken die er genoemd werden incl de sporen die dat achterlaat. Enerzijds fijn voor de familie dat er een naam aan de dader hangt anderzijds lijkt het me nauwelijks te verkroppen dat hij ogenschijnlijk zeer bewust gevlucht is.
Wat moet dit dubbel voelen voor de ouders en zus. Eindelijk meer duidelijkheid maar degene is onvindbaar die meer kan vertellen. Jammer dat het qua timing niet anders kon dan het nu na de zomervakantie pas bekend maken. Anders hadden er veel meer mensen kunnen uitkijken (al is het onbewust) naar deze man.
eindelijk een doorbraak wat fijn voor de familie dat ze een stapje verder zijn na al die jaren nu hopen dat ie snel gepakt word en gaat spreken over wat er precies gebeurt is hopelijk weet iemand waar hij is
Wat een bizar verhaal... Hij was in de buurt geweest (als toevallige passant) Geen DNA afgestaan (voor mij ben je dan al verdacht) 2 verre verwanten gevonden (goed dat die wel DNA hebben afgestaan) En als vermist opgegeven (waardoor ze DNA 1 op 1 konden matchen) Het net spande om hem samen maar hij is niet te vinden. Het werd hem te heet onder de voeten, waarschijnlijk heeft hij hier altijd rekening mee gehouden. Hopelijk vinden ze hem snel en is die onzekerheid weg.
Ja en hij is verdacht geweest in een zedenmisdrijf in 1995 maar werd geseponeerd. En de dag nadat Nikki gevonden was fietste hij langs de plaats delict. Sick fuck
Ik hoop het niet voor de ouders en nabestaanden maar ik heb een sterk vermoeden dat deze man zich van zijn leven heeft beroofd.
Jeetje, wat dubbel zeg. Wel iemand in beeld maar onvindbaar. Hoop dat ze hem vinden. Zou me niet verbazen als hij niet meer leeft.