Ja, omdat de politie alleen in uitzonderlijke situaties de privacy mag 'schenden' door middel van foto en naam openbaar te maken. Dit was een uitzonderlijke situatie omdat ze al zo lang op een dood spoor zaten en eigenlijk alle hoop was gevestigd op mensen die hem toevallig hadden gezien. En dat heeft goed uitgepakt, gelukkig. Maar zodra hij gepakt is, gelden de privacy regels weer. Hoewel het natuurlijk een beetje nutteloos is, omdat z'n hoofd overal op internet te zien is.
Dat weet ik Maar zoals je zelf al zegt volledig zinloos aangezien zijn rotkop al miljoenen keren op het www is gedeeld.
In september vorig jaar was hij er toch ook? In februari van dit jaar was hij spoorloos. Zover ik begreep ging hij er vaker heen.
Spuit 11 Maar inderdaad, ze hebben hem.... gelukkig. Vandaag gaan twee Nederlandse rechercheurs hem daar ondervragen begreep ik. Hopelijk gaat hij praten en krijgt de familie eindelijk duidelijkheid.
EEh ik zag niet hetzelfde stukje staan @Syane dus ik dacht dat is nog niet medegedeeld sorry dan voor het dubbele bericht hoor kijk echt tegenwoordig wel uit wat ik plaats maar gelukkig zijn er medezwangerschapspaginadames die me daar op wijzen dank je wel daarvoor.
Volgens onderstaand bericht gaat het om de verkeerde man. Dus NIET de vermoedelijke moordenaar. https://speld.nl/2018/08/27/politie-pakt-per-ongeluk-jos-b-op/
Ik ook niet. De 'haha' was ook meer bedoelt omdat ik lees dat veel mensen de site altijd serieus nemen (zoals op facebook). Maar dit was erg onnodig en niet grappig idd.
Nou ik heb een traantje gelaten om het nieuws dat ze hem hebben. Die arme ouders moeten toch jaren hebben gedacht ik zal straks sterven zonder dat ik ooit weet wat er met mijn kind is gebeurd en nu zullen ze dat (hopelijk) dan toch weten
Zo kwam er ook een bericht van Nieuwspaal voorbij, soms zijn grappen gewoon niet nodig en zeker niet over de rug van ouders die hun zoontje nooit kunnen zien opgroeien. Ik kan echt wel lachen om grappen net over het randje maar dit vind ik niet kunnen. Overigens had ik niet gedacht dat ze hem zo snel zouden hebben, meer verwacht dat hij naar een land zou gaan zonder uitleveringsverdrag met Nederland. Ik hoop dat duidelijkheid komt over wat er is gebeurd.