goedemorgen Ik heb al bijna 2 jaar de mirena. Nooit geen bloeding of het gevoel van een eisprong meer gehad in die tijd. Maar nu heb ik sinds twee dagen toch heel erg het gevoel wat je hebt bij het groeien van je ei. Dit herken ik omdat ik daar altijd z`n last van had voor het zwanger worden, nog meer dan van de menstruatie die daarop volgde zelf. Zou ik opeens wel een eisprong hebben bij de mirena, kan dit? Of kan hij nu wat erger zijn waardoor ik die drukkende buikpijn heb. Of is er een kans dat de mirena er op de een of andere manier uit is gegaan.
Ik denk dat je beter kan laten kijken of hij nog goed zit... Kan zijn dat hij is verschoven waardoor de hormonen niet goed meer afgeven.
Ik had hem ook 2 jaar en het laatste jaar geen eisprong, maar bij mij dus verschoven en bleek zwanger. Miskraam met 13.5 week. Dus af en toe een check is niet verkeerd
Volgens mij kan dit wel. ik heb nu ruim 3 jaar de mirena. anderhalf jaar terug flinke buikpijn dacht blinde darm kon niet meer lopen bij de huisarts geweest inwendig en uitwendig onderzoek gehad doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo en wat bleek ik had een eisprong gehad en het eiblaasje was in de eileider blijven steken en was gaan groeien. door het inwendige onderzoek waarschijnlijk geknapt. daarna nooit geen last meer gehad.. hoe is het nu?