ik zit met een groot vraagteken wij gaan in november trouwen dus is niet erg handig als ik dan hoogzwanger ben zal ik weer de pil gaan slikken of zullen we tijdelijk condoom gebruiken het is zo dubbel wil aan de ene kant graag kinderen, maar aan de andere kant lijkt het me geen fijn idee om zwanger te zijn met me huwelijk wat zouden jullie doen?
Ik zou een condoom gebruiken. Met een pil moet je eerst ontpillen en heb je kans dat je cyclus (weer) onregelmatig is, en moet je eerst uitzoeken wanneer je je eisprong hebt, dus ben je zo weer een paar maanden verder.
Ik zou er gewoon lekker voor gaan hoor, als je een kindje wilt... Of desnoods over een maand of 2, 3 (zodat je, mocht het snel 'raak' zijn, niet moet trouwen als je 38 weken bent ) Ik ben getrouwd met 33 weken zwangerschap, ik heb het absoluut niet als lastig ervaren. Eigenlijk was het juist heel erg bijzonder om eigenlijk al 'met z'n 3tjes' te zijn op onze bruiloft... Succes met je beslissing!
ik zou een paar maandjes met condoom doen het lijkt mij ook heel bizonder om te trouwen met een kleine in je buik
Tjah....luxeprobleem he. Zus en schoonzus zijn zwanger getrouwd en dat is te doen Zus was nog niet zo ver maar schoonzus 7 mnd. Het blijft je eigen beslissing. Elmo
weet dat het me eigen beslissing is ben alleen een beetje bang voor een zware zwangerschap ( heeft me moeder ook 2 keer gehad) en wil echt de bruiloft niet uitstellen we willen en graag trouwen en graag een kleine vind het echt een klote beslissing
Dan zou ik wel stoppen met de pil, en condooms gebruiken. En evt 3 maand voor je huwelijk er voor gaan, dan ben je zeker op je huwelijksdag nog niet dik hoor Zo kan je lichaam vast ontpillen, en het is even afwachten wanneer je gewone menstruatie weer op gang komt. Bij mij duurde dit ook al 3 maand. Succes
wat wil je het aller aller aller liefst? een kindje of trouwen? Of eerder trouwen? En daarbij...kan het ook zijn dat het een jaar duurt voordat je zwanger bent. Ik ben trouwens ook zwanger getrouwd,heb er geen slechter of beter huwelijk door gekregen maar bijzonder was het wel.
ik was al 4 maanden gestopt met de pil, ben alleen bang dat we condoom tussendoor gaan vergeten en daarom twijfel ik wat verstandig is, ik stop dan sowieso weer ene maand of drie voor het huwelijk want wil ook dolgraag kinderen
Blijft inderdaad een moeilijke beslissing, maar ik zou het ook met condoom doen. Als je nu weer aan de pil gaat , is je lichaam zodadelijk een jojo. En dan 3 maanden voor je gaat trouwen voor het echt gaan. Succes met je beslissing!