Tussentijdse bloedingen tijdens pil. (Meerdere malen per strip)

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door SDenise, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hallo dames,

Ik slik de microgynon 30 (heeft nu een andere naam, weet even niet welke ) en die heb ik eigenlijk altijd gehad.
    Nu ik 5 maanden geleden een zoontje heb mogen krijgen heb ik redelijk veel tussentijdse bloedingen tijdens de gehele pilstrip en voel ik me dus eigenlijk heel de pilstrip ongesteld ..

Herkent iemand dit zo met de pil en na een zwangerschap ?
    Alvast bedankt :)

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Hoi Hoi,

Ik had dat ook. Dat heeft een paar maanden aagehouden. Nu zijn we zwanger van de tweede en nu is het dus over. Maar het heeft zeker 8 maanden aangehouden, het tussentijds bloeden. Ik ben op een gegeven moment naar de huisarts gegaan en hij heeft mij een andere pil voorgeschreven. Deze heb ik 2 maanden gebruikt en daarna zijn we weer gestopt met de pil. Met als resultaat een nieuwe zwangerschap! Succes meid!

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Kan goed zijn dat-ie niet meer sterk genoeg is. Ik werd ook knetter van de tussentijdse bloedingen bij microgynon 30 en ben toen overgestapt op een 3-fasen pil (trigynon) en toen was probleem opgelost.

4. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb deze pil ook een aantal maanden geslikt, maar ben ermee gestopt omdat ik elke maand last had van tussentijdse bloedingen die soms zo sterk waren als een menstruatie. En dat 2x per maand.
    Toen overgestapt naar een sterkere pil, geen last meer van gehad, behalve dat ik van die andere pil hoofdpijn kreeg, maar dat is weer een andere bijwerking :D

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Bedankt dames!

Denk dat ik het even voorleg aan de ha, als een andere pil zoveel verschil kan maken ben ik al blij..

Ik voel me nu continu ongi en dat is niet heel prettig voor de gemoederen ;)

Deel Deze Pagina