De jongste kwijlt niet, maar heeft al wel 1,5/2 weken last van diarree. De ene dag meer dan de andere dag en rode billen. Eten doet hij super en verder niet anders gedragen dan normaal. En hij heeft een lichte verhoging van 37,7 a 37,9. Hij bijt/sabbelt al wel tijdje op zijn handjes (maar kan ook komen door reflux) De oudste kwijlde ook tijdje toen hij zijn eerste tandjes kreeg en dit zijn wel symp voor tandjes, maar hij kwijlt niet en ik zie geen tand in het tandvlees... of ik kijk weer niet goed... Kan het zo zijn dat hij ze wel krijgt, maar gewoon niet kwijlt of zo??? Iemand dat meegemaakt?
Het is wel vroeg voor tandjes, dus ik zou ook even in de gaten houden dat het geen virusje is. Maar over je vraag: mijn zoon heeft zijn gebit bijna compleet en die heeft nooit gekwijld. Wel diarree/ koorts gehad en echt ziek van geweest, maar kwijlen deed ie niet. Daartegen heb ik een dochter waarbij je het in bakken kunt opvangen
Had het laast over op het cb en verpleegkundig zei dat het wel kon, maar ik vond het wel beetje vroeg en ook omdat ik nog niks zie, maar ga sowieso vandaag effe naar ha. Oudste kwijlde ook ontzettend..haha Zelf bij zijn laaste kies.
vanaf 4 maanden kunnen er tandjes komen.. hoeft niet.. kwijlen, mijn jongste kwijlt al maanden.. eerste tandje kwam paar weken geleden
Is wel vroeg ja, maar het zou kunnen natuurlijk. Maar kwijlen, dat doet mijn zoontje ook al weken, maanden zelfs. En nog geen tand te bekennen..!
Hier heeft zoonlief ook nooit gekwijld toen hij tandjes kreeg. Wel inderdaad overal op bijten, wat verhoging en slechte nachten .. helaas duurde het soms best lang voordat er eindelijk wat door was dus dat was/is wel pittig.