Hallo meiden, Ik ben vandaag 6 dagen overtijd... althans, als ik van mijn cyclus uit ga vóór mijn bevalling. Ik zal even kort mijn verhaal doen. In mei 2006 gestopt met de pil. Gelijk een nette cyclus van 28 dagen gehad. Ronde 2 zwanger. Na de bevalling (april 2007) weer begonnen met de pil (mei 2007). Nu mei 2008 gestopt met de pil. Als ik uitga van mijn cyclus voor de bevalling (28 dagen dus) ben ik nu 6 dagen overtijd. Zwangerschapstesten geven negatief aan. Kan het zo zijn dat mijn cyclus (opeens) veranderd is? Word er helemaal onzeker van. Liefs Debbie
Ja, het kan zijn dat je cyclus langer is omdat je weer een tijdje de pil hebt geslikt. Door de hormonen kan je cyclus zomaar veranderen, hoe regelmatig het daarvoor ook altijd is geweest. Maar volgens mij is het zo dat je cyclus na een tijdje weer een 'normaal' patroon aanneemt.
Aaargh, ergens weet ik het ook wel. maar ik wil bevestiging denk ik... Ik voel van alles en denk echt dat ik zwanger ben, maar die verdomde testen slaan steeds negatief uit Leuk hé, vrouw zijn?